روند قیمت طلا در روزهای آینده

طلا و جواهر اقتصاد 100: طلا گران خواهد شد؟

روند قیمت طلا در روزهای آینده

قیمت طلا از بالاترین رکورد اخیر عقب نشینی کرده است زیرا افزایش بازدهی و تقویت دلار حکایت از کاهش بالقوه کمتر تهاجمی نرخ بهره توسط فدرال رزرو دارد. این تغییر در بحبوحه یک سری شاخص‌های اقتصادی صورت می‌گیرد که نشان می‌دهد فدرال رزرو در ماه آینده کاهش نرخ بهره را با تهاجمی‌تر کاهش می‌دهد.

 آخرین نظرسنجی هفتگی طلای کیتکو نیوز شاهد بود که سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی روند صعودی اخیر خود را در قیمت طلا مهار کردند، در حالی که کارشناسان صنعت به طور مساوی در طیف احساسات توزیع شدند.

قیمت طلا همچنان بالای 2500 دلار است. اطلاعات اقتصادی آمریکا نشان داد نرخ تورم در این کشور مطابق انتظار بوده که ارزش دلار و سود اوراق قرضه خزانه‌داری را افزایش داد. اما احتمال کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در ماه سپتامبر قیمت طلا را طی یک ماه گذشته افزایش داده است.

قیمت هر اونس طلا پیش از تعطیلی بازارهای جهانی به 2503 دلار رسید.

سرمایه‌گذاران حالا منتظر گزارش لیست حقوق بگیران بخش غیرکشاورزی در آمریکا هستند که قرار است هفته آینده منتشر شود و مشخص کند کاهش نرخ بهره برابر با 50 واحد خواهد بود یا 25 واحد.

تاجران 69 درصد احتمال می‌دهند نرخ بهره در ماه آینده میلادی 25 واحد کاهش یابد و 31 درصد هم این احتمال وجود دارد که کاهش نرخ بهره برابر با 50 واحد باشد.

اوله هانسن، رئیس بخش استراتژی کالا در بانک ساکسو، انتظار دارد که طلا در هفته آینده کاهش یابد.

او گفت: «طلا در حال کم شدن انرژی است، بنابراین به دنبال تثبیت/اصلاح قبل از نشست سپتامبر FOMC هستیم.

این هفته، 15 تحلیلگر در نظرسنجی طلای کیتکو نیوز شرکت کردند و هیچ نظری در مورد عملکرد قیمت تحت تاثیر قرار نگرفت. پنج کارشناس یا 33 درصد انتظار دارند که قیمت طلا در هفته آینده افزایش یابد، در حالی که پنج تحلیلگر دیگر معتقدند طلا در هفته آینده کاهش خواهد یافت. پنج کارشناس باقیمانده معاملات جانبی برای این فلز گرانبها را پیش بینی کردند.

در همین حال، 199 رای در نظرسنجی آنلاین کیتکو به صندوق انداخته شد که سرمایه‌گذاران همچنان صعودی بودند، اما کمتر از نظرسنجی هفته گذشته. 112 خرده فروش یا 56 درصد به دنبال افزایش قیمت طلا در هفته آینده بودند. 47 یا 24 درصد دیگر انتظار داشتند که فلز زرد کمتر معامله شود، در حالی که 40 پاسخ دهنده، که 20 درصد باقی مانده را نمایندگی می کنند، شاهد تثبیت قیمت ها در هفته پیش رو بودند.

به گزارش سایت طلا ،رویداد ریسک بزرگ هفته آینده، انتشار صبح جمعه حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده برای ماه اوت است، که برخی از کارشناسان بازار معتقدند پتانسیل کاهش نرخ بهره مورد انتظار فدرال رزرو در ماه سپتامبر را از 25 به 50 واحد پایه دارد.



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما قبل از منطقی کردن قیمت بنزین کدام کار در اولویت است؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما