معرفی انواع سرویس جواهر مناسب نامزدی ویژه سخت پسندها

طلا و جواهر اقتصاد 100: انواع سرویس جواهر مناسب نامزدی با توجه به سبک طراحی که دارند به چند دسته تقسیم می‌شوند. برای اینکه بتوانید از میان سرویس‌های متنوعی که در بازار موجود هستند، بهترین انتخاب را داشته باشید.

معرفی انواع سرویس جواهر مناسب نامزدی ویژه سخت پسندها

⦁ ابتدا باید بدانید که به طلای سفید علاقه دارید یا دوست دارید سرویس نامزدی شما طلای زرد باشد؟

⦁ سپس باید به این نکته توجه کنید که از سرویس‌های ظریف خوشتان می‌آید یا سرویس‌های سنگین را می‌پسندید؟

⦁ انتخاب سرویس جواهر برای نامزدی به لباس نامزدی شما هم بستگی دارد. زیرا نوع یقه لباس و رنگ لباس نامزدی هم باید در نظر گرفته شود.

نکته طلایی: در نهایت باید این را بدانید که این شما هستید که به‌عنوان ستاره جشن نامزدی می‌درخشید نه جواهراتتان! پس به جای اینکه سرویس‌های سنگین با نگین‌های درشت را انتخاب کنید تا بیشتر به چشم بیایید، یک سرویس ظریف و متناسب با لباس، اندام، فرم گردن و یقه لباستان انتخاب کنید. به این صورت زیبایی شما بیشتر به چشم می‌آید.

انواع سرویس‌های جواهر مناسب نامزدی عبارت‌اند از:

سرویس جواهر الماس

سرویس جواهر الماس با طلای زرد و سفید یکی از زیباترین و جذاب‌ترین سرویس‌های جواهر مناسب نامزدی است. آن دسته از افرادی که به طرح‌های کلاسیک علاقه دارند، می‌توانند سرویس‌های جواهر الماس که با طلای زرد یا رز گل ساخته شده‌اند را انتخاب کنند. 

سرویس جواهر نامزدی فانتزی

بعضی از عروس خانم‌های خوش سلیقه به سرویس‌های منحصربه‌فرد با طراحی فانتزی علاقه دارند. این افراد که معمولاً برای خرید حلقه ازدواج هم وسواس زیادی به خرج می‌دهند، طرح‌های ویژه را انتخاب می‌کنند. 

سرویس جواهر نامزدی طلای سفید

این روزها بیشتر عروس خانم‌های جوان ترجیح می‌دهند برای انتخاب سرویس جواهر نامزدی و سرویس عروسی، طلای سفید را انتخاب کنند. طلای سفید یک رنگ خنثی است و می‌توان آن را برای جشن‌های نامزدی و عروسی با لباس عروس هماهنگ کرد. 

سرویس جواهر نامزدی زمرد

اگر بودجه کافی برای خرید سرویس‌های جواهر دارید، بهتر است به جای خرید سرویس‌های ساده و معمولی یک سرویس خاص انتخاب کنید. احتمالاً حالا دیگر می‌دانید چه سرویس جواهری برای نامزدی مناسب است و فقط برای انتخاب طرح و کیفیت سرویس دچار تردید هستید.



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما قبل از منطقی کردن قیمت بنزین کدام کار در اولویت است؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما