طلا با گرانی به تعطیلات رفت

طلا و جواهر اقتصاد 100: نایب رئیس اول اتحادیه طلا و جواهر تهران خاطر نشان ساخت به دلیل تعطیلات پیش رو در این هفته به نظر می رسد قیمت طلا و سکه در همین محدوده داد و ستد شود اما باید دید روند اونس جهانی و نرخ دلار به کدام سو می رود.

طلا  با گرانی به تعطیلات رفت

نایب رئیس اول اتحادیه طلا و جواهر تهران  گفت: در معاملات امروز قیمت هر اونس طلا به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی 2503 دلار ثابت ماند اما در ایران قیمت طلا و سکه به دلیل نوسانات نرخ ارز نسبت به روزگذشته کمی گران شد.

وی گفت:در حال حاضر رکود و کاهش تقاضا همچنان در بازار طلا وجود دارد و امیدواریم با پایان ماه صفر در این هفته رونق به این صنعت باز گردد.

شربیانی خاطر نشان ساخت به دلیل تعطیلات پیش رو در این هفته به نظر می رسد قیمت طلا و سکه در همین محدوده داد و ستد شود اما باید دید روند اونس جهانی و نرخ دلار به کدام سو می رود.

در بازار ایران امروز قیمت سکه طرح جدید با 100 هزار تومان افزایش، قیمت سکه طرح قدیم با 100 هزار تومان افزایش،قیمت نیم سکه و قیمت ربع سکه بدون تغییر ،قیمت سکه های بانک مرکزی با 50 هزار تومان افزایش ، هر گرم طلای 18عیار نیز با 34 هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته در این لحظه داد و ستد می شود.



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما قبل از منطقی کردن قیمت بنزین کدام کار در اولویت است؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما