در انتخاب گوشواره باید به چه مواردی توجه کنیم؟

طلا و جواهر اقتصاد 100: وجود چندین مدل گوشواره‌ در جعبه جواهرات بانوان بسیار ضروری است اما سوال اینجاست که چگونه می‌توان مدل مناسب گوشواره را برای گوش انتخاب کرد؟

در انتخاب گوشواره باید به چه مواردی توجه کنیم؟

 در ادامه راهنمای خرید گوشواره طلا را برایتان توضیح می‌دهیم تا بتوانید بهترین و زیباترین مدل گوشواره را انتخاب کنید. از جمله نکاتی که در هنگام خرید طلا به خصوص بهترین مدل گوشواره باید به آن توجه کنید موارد زیر هستند:

انتخاب مدل گوشواره‌ با توجه به فرم صورت

آشنایی  و شناخت فرم صورت به شما این کمک را می‌کند تا بهترین مدل و طرح گوشواره را برای خود انتخاب کنید. مثلا افرادی که فرم صورتشان بیضی شکل است از همه مدل‌های گوشواره می‌توانند استفاده کنند. یا خانم‌هایی که صورتی کشیده و گرد دارند مدل‌های مختلف گوشواره‌های آویزی بهترین انتخاب است.

انتخاب گوشواره بر اساس رنگ پوست

در هنگام انتخاب و خرید گوشواره باید گوشواره‌ای را انتخاب کنید که روی پوستتان زیبا و خیره کننده دیده شود؛ از همین رو افرادی که رنگ پوستشان گرم و تیره است از گوشواره‌هایی با رنگ زرد و رز گلد استفاده کنند. افرادی هم که پوستشان به رنگ سفید و سرد است از گوشواره‌هایی به رنگ طلای سفید استفاده کنند.

حساسیت نداشتن به گوش 

اگر گوشتان حساس است باید به سراغ گوشواره‌هایی بروید که ضد حساسیت بوده و از طلای خالص ساخته شده باشند. 

هماهنگ بودن با لباس

گوشواره با طرح و مدل‌های مختلف می‌تواند ظاهر و استیل شما را شیک و جذاب نشان دهد؛ به خاطر همین قبل از خرید گوشواره باید به لباسی که می‌خواهید با آن بپوشید دقت کنید؛ زیرا اگر لباستان ساده است باید از گوشواره‌هایی با مدل‌های پر زرق و برق و بزرگ و استفاده کنید؛ اما اگر لباستان پر زرق و برق است باید از گوشواره‌هایی با طرح‌های ساده استفاده کنید.

استفاده از گوشواره در انواع مناسبت‌ها

اگر قرار است در یک مجلس رسمی شرکت کنید بهتر است از مدل‌های ساده گوشواره مانند گوشواره‌های حلقه‌ای یا میخی استفاده کنید. اما اگر به یک جشن عروسی یا تولد دعوت شده‌اید، می‌توانید با توجه به لباستان از زیباترین مدل‌های گوشواره آویزی و کلیپسی استفاده کنید.



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما قبل از منطقی کردن قیمت بنزین کدام کار در اولویت است؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما