معرفی 5 مدل دستبند شیک در دنیا که جزو بهترین ها هستند

طلا و جواهر اقتصاد 100: شاید شما هم دوست داشته باشید که با گران‌ترین دستبند طلا آشنا شوید. بسیاری از افراد برای به‌هم زدن استایل مناسب دستبند را با انگشتر، ساعت و رنگ لباس ست می‌کنند.‌ دستبندهای طلای گران‌ قیمتی در دنیا موجود است که طراحان آن را با عیار بالا و سنگ‌های قیمتی طراحی و تولید کرده‌اند.

معرفی 5 مدل دستبند شیک در دنیا که جزو بهترین ها هستند

دستبندهای Pair of Diamond ساخت JAR

دستبندهای تولید شده مزبور یک جفت هستند که الماسی به رنگ صورتی کمرنگ دارتد. قیمت آن را $500,000 تخمین زدند؛ اما $1,136,000 فروخته شد. این الماس دارای برش cushion cut بوده که JAR Paris، طراح مشهوری در جهان آن را با فلز پلاتین طراحی کرد و ساخت.

دستبند نادر الماس Rare 18th Century Diamond Golden Fleece

این جواهر زیبا که از گران‌ترین دستبند طلا بوده و دستبندی تاریخی و باستانی محسوب می‌شود، در سال 1770 ساخته شد. این دستبند در سال 2001 در حراجی خیابان King’s فروخته شد. طراحی آن به سبک نشان ارتش سلطنتی استرالیا بوده و متشکل از چهار ردیف الماس oval shaped است. این دستبند از طلا و نقره ساخته شده و در حراج Christie’s به فروش رفت. دستبند مذکور به علت شکل نشان ارتش استرالیا و دارا بودن ویژگی‌های کمیاب در جهان معروف شده و قیمت بالایی دارد.

دستبندNatural pearl and diamond Parure جرارد

مجموعه Parure از گردنبند، گوشواره، دستبند و انگشتر تشکیل شده است. این مجموعه با قیمت $1,467,666 به فروش رفت. این دستبند در مرکز خود مروارید درشتی دارد و با الماس‌های دورش شبیه یک گل است که 50.56 قیراط وزن دارد. شش ردیف مروارید طبیعی در دو طرف مروارید مرکزی جای گرفته‌اند. طول این دستبند، 18 سانتی‌متر است. به علت اینکه از مرواریدهای طبیعی در آن استفاده شده است، قیمت بالایی دارد. تعداد مرواریدهای آن 134 عدد بوده و دستبند بسیار درخشانی را ارائه داده است.

دستبند Barbara Hutton’s Jadeite Bangle

 ثروت فروشگاه Woolworth به باربارا هاتون رسید. او از مجموعه جواهرات منحصر به فردی برخوردار بود. یکی از جواهرات معروف او در این مجموعه یک النگوی Jadeite بود که از نوعی یشم بسیار کمیاب بوده که بسیار قیمت بالایی دارد. وقتی که Sotheby آخرین جواهرات هاتون را پس از مرگ او به حراج گذاشت، النگوی جیدیت او با $908,000 آمریکا به فروش رفت.

دستبند Diamond 18k white Gold

 این دستبند $1, 35,811 قیمت دارد و یکی دیگر از گران‌ترین دستبند طلا در جهان محسوب می‌شود. از الماس‌های پاک و طبیعی در ساخت آن استفاده شده است. این دستبند، شکلی شبیه النگو دارد. الماس‌های آن 38.60 قیراط وزن دارند و در طراحی و ساخت آن از طلای سفید k18 بهره گرفته‌اند. 



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما کدام پرونده فساد اقتصادی، رسوایی بزرگتری به بار آورد؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما