​ در هنگام خرید انواع زنجیر طلا چه نکاتی باید در نظر گرفته شود؟

طلا و جواهر اقتصاد 100: زنجیر طلا یکی از پرطرفدارترین انواع جواهرات بین خانم‌ها و آقایان است که می‌توان آن را در اندازه، ضخامت و اشکال مختلف پیدا کرد.

​
در هنگام خرید انواع زنجیر طلا چه نکاتی باید در نظر گرفته شود؟

انواع اَشکال زنجیر طلا کدام است؟

 برای افرادی که علاقه زیادی به خرید طلا دارند، زنجیر طلا همیشه در اولویت بوده است. استفاده از انواع زنجیر طلا می‌تواند تاثیرات منحصر به فردی روی زیبایی و جذابیت ظاهری شما داشته باشد و سبب درخشیدن هرچه بیشتر شما در مجالس می‌شود. زنجیر طلا از جمله معدود جواهراتی است که بین خانم‌ها و آقایان مشترک بوده و تمامی افراد می‌توانند بر اساس سلیقه یا سن و سال خود بهترین نوع آن را انتخاب کنند.

معرفی انواع زنجیر طلا

زنجیر طلا دارای انواع مختلفی است که هر کدام از آن‌ها دارای نام‌های مخصوص به خود هستند. برخی از این زنجیرها به گونه طراحی شده‌اند که باید به تنهایی مورد استفاده قرار بگیرند ولی برخی دیگر به دلیل داشتن ظرافت بیشتر، می‌توانند به همراه یک آویز زنجیر طلا نیز استفاده شوند، انواع زنجیر طلا عبارت است از:

زنجیر کارتیه

زنجیر ونیزی

زنجیر رولو

زنجیر فیگارو

زنجیر هرینگبون

زنجیر تیفانی

زنجیر فلت

زنجیر ونزو

زنجیر ریسمان

زنجیر اسپیگا

زنجیر طلا

عوامل موثر روی قیمت زنجیر طلا

موارد مهمی هستند که شما باید قبل از خرید انواع زنجیر طلا آن‌ها را در نظر داشته باشید، برای مثال تشخیص زنجیر طلا از بدل و قیمت دقیق زنجیر انتخاب شده از مهم‌ترین این موارد هستند. بهتر است قبل از خرید هر نوع زنجیر طلا اعم از انواع زنجیر طلای زنانه و انواع زنجیر طلای مردانه از قیمت آن آگاه شده تا بتوانید آن را بر اساس بودجه و توان مالی خود خریداری کنید. قیمت جهانی طلا و وزن دقیق زنجیر انتخاب شده، از اولین و مهم‌ترین موارد تاثیرگذار روی قیمت زنجیر طلا هستند. علاوه بر این، اگر در طراحی زیورآلات از انواع سنگ‌های قیمتی مانند یاقوت، برلیان و الماس استفاده شده باشد قیمت آن نیز افزایش پیدا می‌کند؛ همچنین اجرت ساخت نیز یکی دیگر از مواردی است که در تعیین قیمت انواع زیورآلات مانند زنجیر طلا تاثیر گذاشته و باعث افزایش آن می‌شود.

بهتر است در هنگام خرید انواع زنجیر طلا نکات زیر در نظر گرفته شود:

در ابتدا اطلاعات خود را در مورد اعداد حک شده روی طلا بالا ببرید و پس از کسب اطلاعات لازم، طلای مورد نظر خود را خریداری کنید.

2.در زمان خرید، از فروشنده بخواهید فاکتور فروش را در اختیارتان قرار دهد.

هیچگاه در خرید طلا عجله نکرده و پس از پیدا کردن مدل مورد نظر بر اساس سلیقه و بودجه، آن را خریداری کنید.

بهتر است طلاهایی را خریداری کنید که درخشندگی و جلای بیشتری دارند، برای مثال انواع زنجیر طلا جدید نسبت به نوع قدیمی یا دست دوم از زیبایی و درخشندگی بیشتری برخوردار است و برای استفاده روزمره گزینه مناسب‌ تری می‌باشد. 

انواع اَشکال زنجیر طلا کدام است؟

در حال حاضر شاهد ساخت انواع اشکال زنجیر طلا هستیم که این موضوع می‌تواند برای افراد، با سلیقه‌های مختلف یک مزیت به حساب بیاید. زنجیرها دارای شکل‌های متنوعی مانند ماری، طنابی، کابلی، گندمی، حلقه‌ای و…. هستند؛ مثلاً انواع زنجیر طلا ونیزی به صورت حلقه‌ای تولید می‌شود و شما می‌توانید به عنوان یک زیورآلات شیک و جدید از آن استفاده کنید. ساخت انواع زنجیر طلا به شکل‌های مختلف سبب جلب نظر بسیاری از افراد مخصوصاً خانم‌ها و آقایان جوان شده است؛ شما می‌توانید انواع زنجیر طلا ظریف یا ضخیم را بر اساس سلیقه خود تهیه کرده و از آن‌ها به صورت روزمره یا هنگام شرکت در مجالس و مهمانی‌ها استفاده کنید. توجه داشته باشید استفاده از یک زنجیر طلای شیک و مدرن می‌تواند تاثیرات مثبت زیادی روی زیبایی ظاهر شما داشته باشد. 



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما کدام پرونده فساد اقتصادی، رسوایی بزرگتری به بار آورد؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما