چرا قیمت طلا در ایران کاهشی شد؟

طلا و جواهر اقتصاد 100: رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران خاطر نشان ساخت با توجه به روزهای پایانی ماه و کمبود نقدینگی رکود در بازار تشدید شده است .

چرا قیمت طلا در ایران کاهشی شد؟

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: در معاملات امروز قیمت هر اونس طلا با 12 دلار کاهش به 2507 دلار رسید این در حالی است که قیمت طلا و سکه در ایران نیز به دلیل کاهش اونس جهانی ، نرخ ارز و کاهش تقاضا و رکود به روند کاهشی خود ادامه داد.

وی گفت:در روز یکشنبه قیمت ها به دلیل تقاضای اندک در روز 13 صفر گران شد و مردم به دلیل اعتقاداتشان اقدام به خرید جزئی کردند اما متاسفانه با یک گل بهار نمی شود و دوباره بازار همانند ابتدای سال وارد رکود شده است و از روز گذشته قیمت طلا و سکه دوباره وارد مدار کاهشی شده است.

بذرافشان خاطر نشان ساخت با توجه به روزهای پایانی ماه و کمبود نقدینگی رکود در بازار تشدید شده است .

وی پیش بینی کرد قیمت طلا و سکه احتمالا در روزهای آینده با نوسان دو تا 5 درصدی همراه خواهد بود اما باید دید نوسان اونس جهانی و نرخ ارز به کدام سو می رود.

به گزارش سایت طلا،در بازار ایران امروز قیمت سکه طرح جدید با 350 هزار تومان کاهش ، قیمت سکه طرح قدیم با 200 هزار تومان کاهش،قیمت نیم سکه با 150 هزار تومان کاهش، ربع سکه با 150 هزار تومان کاهش ،قیمت سکه های بانک مرکزی با 100 هزار تومان افزایش و هر گرم طلای 18عیار نیز با 4 هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته در این لحظه داد و ستد می شود.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما