انتخاب دستبند مناسب فصل تابستان

طلا و جواهر اقتصاد 100: از ترکیب‌های رنگی مختلفی برای دستبندهای تابستان امسال می‌توان استفاده کرد. برای تنوع دادن به استایل‌تان همیشه از دستبندهایی که از جنس الماس باشد استفاده نکنید؛ بلکه می‌توانید قطعات لوکس جواهرات با مدل‌های مهره‌ای ارزان قیمت‌تر و رنگ‌های شاد تابستانی را با هم ترکیب کنید. دستبندها و ساعت‌های مورد علاقه را می‌توان با رشته‌ها و سنگ‌های رنگی و مروارید‌های سفید ست کرد.

انتخاب دستبند مناسب فصل تابستان

اگرچه ممکن است به دلیل تنوع زیاد دستبندهای مهره‌ای و سنگی، انتخاب آن‌ها سخت باشد؛ اما می‌توانید از طریق ست کردن رنگ مهره‌های دستبند با رنگ لباس تابستانی یا مکمل رنگ اقدام کنید. برای اینکه استایل شیکی داشته باشید یک لباس نخی ساده در رنگ‌های لیمویی، صورتی یا آبی روشن بپوشید و تعدادی دستبندهای رنگی فانتزی را به دست کنید؛ همچنین استفاده از دستبندهای مرواریدی در کنار یک شلوار جین گشاد و یک تی شرت سفید می‌تواند ظاهر فوق‌العاده‌ای را به شما ببخشد. 

در فصل تابستان استفاده از دستبندهای کارتیه و دستبندهایی که برای دستتان آزاد هستند توصیه می‌شود؛ چرا که سازگار با این فصل هستند ‌و به علت نچسبیدن به دست در گرمای تابستان آزاردهنده نیست. از ترندهای جواهرات در تابستان  می‌توان به دستبند کاف جیوانچی با طرح‌های درشت و طرح‌های توری برچ اشاره کرد. از جمله مدل‌های دیگر دستبند که در این فصل مورد استفاده قرار می‌گیرد، عبارتند از: 

دستبند طلا چرم

دستبند مهره دار

دستبند طلا پهن

دستبند تنیسی

دستبند طلا رزگلد

دستبند طلا توری

دستبند طلا زنجیری



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما