صعود قدرتمند قیمت طلا

طلا و جواهر اقتصاد 100: جذابیت طلا زیاد شد.

صعود قدرتمند قیمت طلا

دلار در برابر رقیبان خود با افت 0/2 درصدی روبه‌رو شد و همین امر، زمینه‌ساز جذابیت بیشتر طلا برای دارندگان ارزهای دیگر بود.

قیمت طلا امروز هم افزایشی شد و در نزدیکی بالاترین سطح قیمتی خود نوسان می‌کند زیرا کاهش قیمت‌های تولیدکننده در ایالات‌متحده امیدها به کاهش قریب‌الوقوع نرخ بهره را تقویت کرد، در حالی تمرکز معامله‌گران به ارائه تورم ایالات‌متحده بود که در اواخر روز به سرنخ‌هایی که در مورد حرکت سیاست بعدی فدرال رزرو تغییر می‌کند، معطوف شد.

بهای هر اونس طلا امروز در لحظه تنظیم این گزارش با 8 دلار افزایش به 2469 دلار رسید

دلار در برابر رقیبان خود با افت 0/2 درصدی روبه‌رو شد و همین امر، زمینه‌ساز جذابیت بیشتر طلا برای دارندگان ارزهای دیگر بود. همچنین بازده اوراق خزانه‌درای 10 ساله به پایین‌ترین سطح یک هفته اخیر خود رسیده است.

داده‌های روز سه‌شنبه نشان داد که قیمت‌های تولیدکننده آمریکا در ماه جولای کمتر از حد انتظار افزایش یافت و این دیدگاه بازار را تقویت کرد که کاهش تورم به فدرال رزرو اجازه می‌دهد تا به زودی نرخ‌های بهره را کاهش دهد.

داده‌های شاخص قیمت مصرف‌کننده ایالات‌متحده برای ماه جولای امروز چهارشنبه منتشر می‌شود و انتظار می‌رود تورم ماه به ماه تا ۰.۲ درصد افزایش یابد.

بر اساس گزارش CME FedWatch Tool، معامله‌گران انتظار دارند حدود ۵۴ درصد احتمال کاهش ۵۰ واحدی نرخ بهره در ماه سپتامبر توسط بانک مرکزی ایالات‌متحده را داشته باشند و کاهش بیشتری در ماه دسامبر پیش‌بینی می‌شود. نرخ بهره پایین باعث افزایش جذابیت شمش‌های بدون بازده می‌شود.

الکس ابکاریان، مدیر عامل شرکت Allegiance Gold، گفت: «با وجود سودآوری اخیر، تنش‌های ژئوپولیتیکی و نوسانات اخیر در بازار به همراه پیش‌بینی‌ کاهش نرخ بهره، همچنان سرمایه‌گذاران را به سمت دارایی‌های امن سوق می‌دهد.»

رویترز گزارش کرد در بازار سایر فلزات ارزشمند، هر اونس نقره با ۰.۱۵ درصد کاهش به ۲۷.۸۰ دلار رسید و پلاتین با ۰.۲ درصد افزایش به ۹۳۸.۲۵ دلار رسید. پالادیوم پس از رسیدن به بالاترین سطح خود از ۲۴ جولای در جلسه قبل، ۰.۱۸ درصد افزایش یافت و به ۹۴۰.۲۵ دلار رسید.

معامله‌گران اکنون در انتظار شاخص قیمت مصرف‌کننده آمریکا برای ماه جولای و داده‌های خرده‌فروشی هستند که قرار است به ترتیب امروز و پنجشنبه منتشر شود. این آمارها سیاست بعدی بانک مرکزی آمریکا را مشخص‌تر خواهد کرد.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما