طلا در موقعیت حساس قرار گرفت

طلا و جواهر اقتصاد 100: حماس در روز یکشنبه از میانجیگران خواست طرحی بر اساس مذاکرات قبلی ارائه دهند و مذاکرات جدیدی برای آتش‌بس آغاز نکنند.بدین ترتیب در مورد حضور حماس در اجلاس روز پنجشنبه تردید وجود دارد.

طلا در موقعیت حساس قرار گرفت

قیمت طلا در معاملات امروز با نوسان جزئی افزایشی شد. سرمایه‌گذاران منتظر گزارش تورم آمریکا هستند تا سرنخ‌های بیشتری در مورد سیاست بعدی بانک مرکزی این کشور به دست آید.

آمارهای تورم و خرده فروشی آمریکا از جمله مهم‌ترین داده‌های اقتصادی هستند که این هفته بر انتظارات سرمایه گذاری اثرگذار می‌گذارند.

قیمت هر اونس امروز در لحظه تنظیم این گزارش با 3 دلار افزایش به 2434 دلار رسید

شاخص قیمت مصرف‌کننده در آمریکا در روز چهارشنبه منتشر می‌شود و احتمالاً حاکی از افزایش 0.2 درصدی قیمت‌ها به صورت ماهانه خواهد بود. بازار در حال حاضر 54 درصد احتمال می‌دهد نرخ بهره فدرال رزرو 50 واحد در اجلاس ماه سپتامبر کاهش یابد.

پایین آمدن نرخ بهره هزینه نگهداری طلا به عنوان یک سرمایه غیر سودده را کاهش داده و تمایل برای خرید آن را بالا می‌برد. حماس در روز یکشنبه از میانجیگران خواست طرحی بر اساس مذاکرات قبلی ارائه دهند و مذاکرات جدیدی برای آتش‌بس آغاز نکنند.بدین ترتیب در مورد حضور حماس در اجلاس روز پنجشنبه تردید وجود دارد.

تازه‌ترین نظرسنجی هفتگی کیتکو از قیمت طلا نشان می‌دهد عمده کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند قیمت فلز زرد در هفته معاملاتی آتی ثابت خواهد ماند، در حالیکه عمده معامله‌گران خرد انتظار دارند قیمت این فلز گران‌بها با افزایش همراه شود.

در میان سایر فلزات گرانبها قیمت نقره با 0.03 درصد کاهش به 27 دلار و 58 سنت رسید. پلاتین هم با یک افزایش 0.19 درصدی 927 دلار و 26 سنت معامله می‌شود.

این هفته تورم تولیدکننده و مصرف کننده آمریکا از جمله مهم‌ترین داده‌ها برای فعالان بازارهای جهانی هستند. پیش بینی‌ها برای تورم ماهانه هسته آمریکا، چه تولیدکننده و چه مصرف کننده 0.2 درصد است؛ بنابراین می‌تواند نویددهنده شروع کاهش نرخ بهره از سوی فدرال رزرو باشد. اما به دلیل اثر پایه، در تورم سالانه احتمالا شاهد 0.1 درصد کاهش در تورم سالانه خواهیم بود.

برخی از داده‌های تورم تولیدکننده نیز برای بازار مهم است، چراکه روی شاخص ترجیحی فدرال رزرو اثرگذار است. اگر بازارها این نتیجه را بگیرند که تورم مصرف شاخصی هسته ممکن است افزایش یابد می‌تواند حرکات قیمتی رفت و برگشتی در لحظه انتشار داده‌ها ایجاد کند و سرمایه گذاران باید درباره آن محتاط باشند.

آدریان دی، رئیس مدیریت دارایی آدریان دی، انتظار دارد قیمت‌های طلا افزایش یابند. او گفته: «انتظارات بازار برای کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو به تغییر خود ادامه می‌دهد و همراه با این تغییر، قیمت طلا نیز نوسان پیدا می‌کند.»

او ادامه داد: «اما تردیدی وجود ندارد که حداقل یک کاهش اولیه نرخ بهره در کوتاه‌مدت وجود دارد و این سیگنالی برای سرمایه‌گذاران آمریکای شمالی خواهد بود که به فلز زرد علاقه بیشتری نشان دهند، به‌خصوص که اقتصاد ایالات متحده نشانه‌هایی از حرکت به سمت رکود را نشان می‌دهد.»

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما