چشم انداز قیمت طلا مثبت است

طلا و جواهر اقتصاد 100: تمرکز سرمایه‌گذاران در حال حاضر معطوف به شاخص قیمت مصرف‌کننده در آمریکا شده که قرار است هفته آینده منتشر شود و مسیر سیاست‌گذاری فدرال رزرو را مشخص کند.

چشم انداز قیمت طلا مثبت است

آخرین نظرسنجی هفتگی طلای کیتکو نیوز نشان می‌دهد که اکثر کارشناسان صنعت پیش‌بینی می‌کنند که قیمت‌ها در هفته آینده تغییر کند، در حالی که اکثر معامله‌گران خرده‌فروشی انتظار دارند که فلز زرد افزایش یابد.

  قیمت طلا اکنون بر مدار افزایش است. پایین آمدن نرخ سود خزانه‌داری آمریکا و افزایش اطمینان نسبت به کاهش نرخ بهره فدرال رزرو این کشور در ماه سپتامبر از قیمت طلا حمایت کرده است.

قیمت هر اونس طلا پیش از تعطیلی بازارهای جهانی به 2431 دلار رسید.

زین واودا، تحلیلگر بازار در MarketPulse by Oanda گفت چشم‌انداز طلا در میان‌مدت، همچنان مثبت است و احتمال دارد هر افتی به دلیل عوامل زیربنایی اقتصاد کلان کوتاه مدت باشد.

تحلیلگران عقیده دارند دورنمای طلا در میان مدت مثبت است و هرگونه کاهش قیمت این فلز گرانبها به خاطر عوامل زیربنایی اقتصاد کلان کوتاه مدت خواهد بود.

گزارش بهتر از حد انتظار اشتغال در آمریکا نگرانی در مورد رکود اقتصاد در این کشور را آرام کرده و از قیمت طلا حمایت کرده است. به علاوه فدرال رزرو آمریکا در این هفته از کاهش قریب وقوع نرخ بهره خبر داده است.

سیاستگذاران بانک مرکزی آمریکا بیش از پیش اطمینان پیدا کرده‌اند که تورم به اندازه کافی برای آغاز روند کاهش نرخ بهره پایین آمده است.

تمرکز سرمایه‌گذاران در حال حاضر معطوف به شاخص قیمت مصرف‌کننده در آمریکا شده که قرار است هفته آینده منتشر شود و مسیر سیاست‌گذاری فدرال رزرو را مشخص کند.

اوله هانسن، رئیس استراتژی کالا در بانک ساکسو در یادداشتی گفت ما دیدگاه مثبتی نسبت به طلا به‌عنوان پوششی در برابر آشفتگی داریم. اگر فدرال رزرو شروع به کاهش نرخ کند، احتمالاً در اوایل ماه آینده، سرمایه‌گذاران از طریق صندوق‌های قابل معامله در بورس به طلا بازمی‌گردند.

این هفته، 10 تحلیلگر در نظرسنجی Kitco News Gold شرکت کردند و اکثریت وال استریت اکنون انتظار دارند که طلا در یک الگوی تثبیت قرار گیرد زیرا احساسات نزولی کاملاً تبخیر شده است. شش کارشناس یا 60 درصد انتظار دارند قیمت طلا در هفته پیش رو روندی منفی داشته باشد، در حالی که 40 درصد باقی مانده معتقدند طلا هفته آینده افزایش بیشتری خواهد داشت. هیچ یک کاهش قیمت این فلز گرانبها را پیش بینی نکرد.

در همین حال، 210 رای در نظرسنجی آنلاین کیتکو به صندوق ریخته شد که اکثر سرمایه گذاران خیابان اصلی چشم انداز صعودی خود را حفظ کردند. 130 تاجر خرده‌فروشی یا 62 درصد به دنبال افزایش قیمت طلا در هفته آینده بودند. 45 یا 21 درصد دیگر انتظار داشتند که فلز زرد کاهش یابد، در حالی که 35 پاسخ دهندگان که 17 درصد باقی مانده را نشان می دهند، شاهد تثبیت قیمت ها در هفته پیش رو بودند.

جیمز استنلی، استراتژیست ارشد بازار در Forex.com، انتظار دارد که قیمت طلا در هفته آینده افزایش یابد

و جیم ویکوف، تحلیلگر ارشد کیتکو نیز محرک های فنی و بنیادی را در حمایت از افزایش قیمت در هفته آینده می بیند.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما