با خواص سنگ زمرد در دین اسلام آشنا شوید

طلا و جواهر اقتصاد 100: فرهنگ مسلمانان از دیرباز رنگ سبز را به عنوان رنگ مقدس اسلام مورد احترام قرار داده است. در دین اسلام به سنگ زمرد سبز اشاره شده است.

با خواص سنگ زمرد در دین اسلام آشنا شوید

خرقه حضرت محمد (ص) به رنگ سبز زمردی بود. خداوند سبحان به گوهرهای مختلف فواید معنوی و گاه فواید جسمانی خاص خود را برکت داده است و به استفاده از آنها توصیه شده. روایتی از سنگ زمرد به پیامبر (ص) منسوب است که فرمودند: استفاده از انگشتر زمرد می‌تواند به دفع فقر کمک کند. احمد بن محمد بن نصر روایت کرده است که روزی امام امام موسی بن جعفر (علیه السلام) در حال مطالعه کتاب بود، به او گفت: پوشیدن انگشتر زمرد در دست موجب آسایشی است که در آن هیچ دشواری نباشد. امیر المؤمنین (ع) فرمودند: در دست کردن انگشتر زمرد منجر به آسان شدن و گره گشایی در کارها می شود و مشکل ساز نیست.

در باور اسلامی گوهر زمرد یکی از سنگ های قیمتی است که برای پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری های جسمی، شناخته شده است. یکی از خواص انگشتر زمرد نقش موثرش بر سیستم عصبی مرکزی ما است، که به دفع هرگونه مشکل عصبی کمک می کند. از جمله خواص درمانی سنگ زمرد سبز که در اسلام که به آن پرداخته شده، این است که این گوهر از مشکلات خونی مانند لخته شدن خون و از کمردرد و دردهای عضلانی جلوگیری میکند، بینایی را تقویت میکند و دردهای بارداری و زایمان را برطرف کرده. احادیثی وجود دارد که تاکید میکند پوشیدن انگشتر نقره از سنت های رسول اکرم (ص) است و پوشیدن انگشتر نقره زمرد سبز، که از جمله از گوهر های توصیه شده در اسلام است، نیز بسیار مفید است.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما