این جواهر مردانه جذاب ترین سنگ طبیعی است

طلا و جواهر اقتصاد 100: به طور کلی سنگ یاقوت در چند رنگ مختلف در طبیعت یافت می‌شود، اما از میان همه رنگ‌های آن، یاقوت‌های کبود که دارای رنگ آبی تیره هستند یک گزینه ایده آل برای تزئین انگشتر مردانه به سبک کلاسیک محسوب می‌شوند.

این جواهر مردانه جذاب ترین سنگ طبیعی است

سنگ جواهر یاقوت کبود

هم برای آقایان و هم خانم‌ها، سنگ‌های جواهر تک رنگ جذابیت خاصی دارند و جلوه زیبایی به زیورآلات از جمله انگشتر می‌بخشند. یاقوت کبود یکی از انواع جواهرات مردانه است که بین آقایان و خانم‌ها به یک اندازه محبوب است. به همین دلیل قیمت این سنگ نیز نسبتاً بالا است و اگر به دنبال یک هدیه ارزشمند برای عزیزان خود هستید، سنگ جواهر یاقوت کبود گزینه مناسبی است.

به طور کلی سنگ یاقوت در چند رنگ مختلف در طبیعت یافت می‌شود، اما از میان همه رنگ‌های آن، یاقوت‌های کبود که دارای رنگ آبی تیره هستند یک گزینه ایده آل برای تزئین انگشتر مردانه به سبک کلاسیک محسوب می‌شوند. از خواص سنگ یاقوت می‌شود به تأثیر آن بر از بین بردن افکار منفی و تقویت تمرکز و ایجاد حس آرامش اشاره کرد.

سنگ جواهر یاقوت سرخ

دومین مورد از سنگ‌های قیمتی برای آقایان باز هم یک یاقوت است. منتهی به دلیل ساختار شیمیایی متفاوت با یاقوت کبود، این مدل از سنگ یاقوت سرخ رنگ است که به آن سرخ خون کبوتری نیز گفته می‌شود. باز هم مانند یاقوت کبود، یاقوت سرخ نیز در تزئین جواهرات زنانه بسیار پر کاربرد است. از گوشواره و گرفته تا پلاک و دستبند و حتی تزئینات پارچه لباس.

اما در عین حال این سنگ جواهر می‌تواند برای تزئین انگشترهای مردانه نیز به کار رود. رنگ سرخ و آتشین آن باعث شده تا یاقوت سرخ را نماد عشق و شجاعت بدانند. به طوری که بسیاری از جنگاوران باستانی و حاکمان قدرتمند در طول تاریخ، از انگشترهایی که با سنگ یاقوت سرخ تزئین شده بودند استفاده می‌کردند.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما