نکاتی برای خرید انواع سرویس جواهرات که باید بدانید

طلا و جواهر اقتصاد 100: در هنگام خرید سرویس جواهر باید به هارمونی که آن سرویس و جواهرات با تناژ پوست شما ایجاد می‌کند دقت داشته باشید.

نکاتی برای خرید انواع سرویس جواهرات که باید بدانید

خرید طلا آنلاین و جواهرات گران‌قیمت از طریق اینترنت در صورتی قابل اطمینان است که از یک برند و گالری معتبر خریداری شود، البته در هنگام خرید انواع سرویس جواهرات به طور ویژه باید فاکتورهایی را مدنظر داشته باشید چرا که این عوامل به شما کمک می‌کند تا خرید بهتری داشته باشید. در ادامه چند عامل و فاکتور خرید انواع سرویس جواهر را با یکدیگر بررسی می‌کنیم: 

در هنگام خرید سرویس جواهر باید به هارمونی که آن سرویس و جواهرات با تناژ پوست شما ایجاد می‌کند دقت داشته باشید. اگر نمی‌دانید که چه رنگ جواهری برای پوست شما مناسب است پیشنهاد می‌کنیم مطلب جواهرات متناسب هر رنگ پوست را مطالعه کنید.

اگر عروس هستید سرویس جواهر را متناسب با رنگ لباس انتخاب کنید تا جلوه ویژه‌ای داشته باشد.

سرویس جواهر را مطابق با مجالسی که دعوت می‌شوید انتخاب کنید. سرویس جواهر سنگین مناسب مجالس رسمی نیست و بهتر است از انواع سرویس طلا و جواهر جدید و ظریف استفاده کنید.

در هنگام خرید علاوه بر رنگ و تناژ پوست‌تان باید به فرم بدن‌تان هم توجه داشته باشید و سرویس جواهر را بر اساس آن انتخاب کنید.

ساخت و نحوه قفل شدن جواهرات را چک کنید و مطمئن شوید که سالم و محکم هستند.

از آن‌جا که می‌توانید در گالری حقانی سرویس جواهر خود را سفارشی سازی کنید پس بهتر است آن را با بودجه خود هماهنگ کنید. این یکی از مزایایی است که حقانی در اختیار شما قرار می‌دهد.

از جواهری درخواست کنید تا فاکتورهای لازم را در اختیار شما قرار دهد. همچنین شناسنامه هر یک از جواهرات به کار رفته را تحویل بگیرید چرا که تنها در این صورت است که می‌توانید اصل و تقلبی بودن سنگ‌ها را تشخیص دهید. انواع سرویس جواهراتی که در گالری حقانی به فروش می‌رسد دارای شناسنامه معتبر گوهر‌شناسی آمریکا است. این شناسنامه معتبرترین شناسنامه سنگ و جواهر در دنیا است.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما