خط بوی این عطر غافلگیرتان می کند + معرفی عطر

طلا و جواهر اقتصاد 100: خط عطر محبوب گوچی، بلوم، که با اولین گوچی بلوم در سال 2017 و تحت لیسانس کوتی آغاز شد، اکنون در اواسط تابستان با نسخه‌ای جدید به نام گوچی بلوم پروفومو دی فیوری ما را غافلگیر می‌کند.

خط  بوی این عطر غافلگیرتان می کند + معرفی عطر

گوچی بلوم پروفومو دی فیوری ⁓ معرفی عطر

 با رایحه گرم و برانگیزاننده و استوایی ییلانگ-ییلانگ در ترکیب با گل‌های سفید مست‌کننده و کورد مشهوری که در تمام عطرهای گوچی بلوم موجود است، ما را می‌فریبد: نیلوفر رنگون که به اوسمانتوس چینی (Combretum indicum) نیز مشهور است، تاکی با خوشه‌های گل قرمز و بومی آسیای استوایی.

ترکیبات آلبرتو موریاس استاد عطرسازی برای گوچی بلوم

آلبرتو موریاس، استاد عطرسازی که امضای او بر کل خط گوچی بلوم است، این بار ترکیب گلی ییلانگ-ییلانگ، گل مریم و نیلوفر رنگون را برای خلق عطری پیچیده و عجیب انتخاب کرد که  چوب‌های آفتابی، و ظرافت پودری زنبق و رزین بنزوین گرم و رگه‌هایی از مشک نرم آن را تقویت می‌کنند. یاس رازقی، سفیدی این دسته‌گل را برجسته کرده و تاثیر آفتابی ترکیب را به همراه غنچه‌های ظریف یاس تقویت می‌کند.

طراحی ظاهری شیشه گوچی بلوم

بطری لاک‌الکلی این عطر جدید، گوچی بلوم پروفیومو دی فیوری، همان طراحی نسخه‌های قبلی مجموعه گوچی بلوم را دارد، بطری زرد روشن و ملهم از خود ترکیب. بسته‌بندی بیرونی نیز همان طراحی نسخه‌های قبلی را به همراه نقش گلی خانه تویل دی جوی هرباریوم (Toile de Jouy Herbarium) دارد.

فعالیت تبلیغاتی این عطر متشکل از چهار زن است که به گفته مدیر اجرایی گوچی، الساندرو میشله، برای نشان‌دادن سرزندگی و تنوع خانه گوچی انتخاب شدند: آنجلیکا هیوستون بازیگر، فلورنس ولش خواننده، جودی ترنر-اسمیت بازیگر و سوزی کیو طراح.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما