می دانید بهترین رایحه های عطر مناسب تابستان مردانه چیست؟

طلا و جواهر اقتصاد 100: در میان برند‌های تولید کننده عطرهای تابستانی برای آقایان، مدل‌هایی که در گروه بویایی معطر گیاهی هستند در دسته پرفروش‌ترین‌ها قرار می‌گیرند.

می دانید بهترین رایحه های عطر مناسب تابستان مردانه چیست؟

رایحه معطر گیاهی

 یک رایحه کلاسیک و شیک که اصالت و وقار مردانه را به رخ می‌کشد. طبع خنک و شاداب این ادکلن مناسب فصل گرم با ماندگاری و پخش بوی عالی ترکیبی از لطافت گیاهان معطر و تلخ ملایمی است که به زیبایی یک رویای خیالی می‌مانند.

رایحه معطر آبزی

این عطر دقیقا رایحه تن مردانه را تداعی می‌کند؛ همان تندی و تلخی که با یک نت اغوا کننده خاص به راحتی می‌تواند از خانم‌ها دلبری کند! ترکیبی از اسانس‌های ماندگار با پخش بوی عالی که جذابیت و ابهت مردانه را به رخ می‌کشد.

رایحه گلی آبزی

در تولید این مدل عطر‌ها از ترکیب فوق العاده‌ای از نت‌های فضایی و ماورایی استفاده شده که به سادگی نمی‌توان آن‌ها را از هم تشخیص داد. بدون شک همین امر سبب شده که این دسته از ادکلن مناسب فصل گرم مردانه حس خواستن و نیاز را بیدار کنند. یک عطر فوق العاده با ترکیب بی‌نظیری از عطر گل‌های خاص و تلخی متفاوت که به خوبی توجه‌ها را به خود جلب می‌کند و یادآور موج‌های خروشان دریا است.

رایحه معطر فوژه

تداخل بی‌نظیر از عطر ماندگار ادویه‌های تند که در ترکیب با مرکبات، تضاد جذاب و جالبی را ایجاد می‌کنند. این نت‌ها بسیار خواستنی و جذاب هستند و شاید همین امر سبب شده که در دسته پرفروش‌ترین عطر مناسب تابستان مردانه انتخاب شوند.

در میان گروه‌های بویایی که برای عطر مناسب تابستان مردانه استفاده می‌شود، روایح معطری همچون: ادویه‌ای، مرکباتی معطر، چوبی ادویه‌ای، چوبی معطر نمونه‌های متفاوت و خاصی هستند که تنها برند‌های معتبر و معروف از آن‌ها استفاده می‌کنند و به همین دلیل طرفداران خاص خود را دارند.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما