بهترین رایحه های عطر زنانه برای تابستان

طلا و جواهر اقتصاد 100: بدون شک یکی از متفاوت‌ترین روایح برای عطر‌های زنانه مناسب تابستان، رایحه چایپر گلی است.

بهترین رایحه های عطر زنانه برای تابستان

رایحه گلی

عطر بی‌نظیر و ماندگار که علاوه بر خنک بودن حس شادابی و تمیزی خاصی به همراه دارد. رایحه صابونی که ترکیبی از نت‌های تند و شیرین داشته و حس تازگی را به اطرافیان القا می‌کند.

رایحه شرقی گلی

عطر ماندگار برای خانم‌های خوش سلیقه که همیشه به دنبال خاص بودن هستند؛ ترکیب فوق العاده‌ای از روایح گل‌ها که با عصاره میوه‌های شرقی یک بو و رایحه خنک و معتدل را ایجاد می‌کنند. حس تضاد بی‌نظیر از شیرینی وانیل و تیزی تنباکو که دنیایی متفاوت و خواستنی را برای شما و اطرافیانتان به وجود می‌آورد.

رایحه‌های گلی میوه‌ای، رایحه گلی گیاهی و رایحه چایپر گلی از دیگر روایحی هستند که در تولید انواع عطر زنانه برای تابستان استفاده می‌شوند.

رایحه شرقی چوبی

رایحه دلنشین از عطر ماندگار چوب نم خورده که یادآور نسیم خنک پاییزی پس از باران است. حس دل‌انگیز قدم زدن در جنگل‌های شمالی که با بوی خاک نم خورده همراه بوده و به خوشمزگی بستنی وانیلی خواهد بود. بدون شک رایحه شرقی چوبی یکی از روایح خاص و متفاوت برای خانم‌ها است که سبب می‌شود تا همچون ستاره درخشان در دل سیاهی شب خودنمایی کنند.

رایحه چایپر میوه‌ای

عطر‌های خاص و ماندنی را در میان گروه بویایی چایپر میوه‌ای انتخاب کنید و از عطر دل‌انگیز آن لذت ببرید. سردی دل‌انگیزی که تا عمق نفس‌ها رسوخ می‌کند و با اولین افشانه آن خط بوی ماندگاری را به همراه خود خواهید داشت. لطافت و تازگی بی‌نظیر آن مدهوش کننده و مسحور کننده است که بسیار ماهرانه پرز‌های بینی را قلقلک می‌دهد تا توجه افراد را جلب کند.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما