با سنگ‌های قیمتی اورانوس و نپتون بیشتر آشنا شوید

طلا و جواهر اقتصاد 100: کانی‌های این سیاره به رنگ آبی و بنفش عمیق‌اند. لاجورد، فیروزه، کریزوکولا، توپاز زرد و یاقوت کبود، آکوامارین، سنگ آمیتیست و چاروایت از جمله سنگ‌های تاثیر پذیر از سیاره مشتری‌اند.

با سنگ‌های قیمتی اورانوس و نپتون بیشتر آشنا شوید

سنگ‌های قیمتی مشتری: کانی‌های این سیاره به رنگ آبی و بنفش عمیق‌اند. لاجورد، فیروزه، کریزوکولا، توپاز زرد و یاقوت کبود، آکوامارین، سنگ آمیتیست و چاروایت از جمله سنگ‌های تاثیر پذیر از سیاره مشتری‌اند. از نظر نجومی سیاره مشتری نسبت به دیگر سیارات بیشتر مسئول علم و آموزش است. اعتقاد بر این است میان سنگ‌های قیمتی و سیارات رابطه وجود دارد و جواهرات مشتری بر روی وضعیت مالی و موقعیت در جامعه تاثیرات مثبتی می‌گذارند.

سنگ‌های قیمتی و سیاره اورانوس: خدای یونانی آسمان، سیاره اورانوس است که نام آن را هم از همین موضوع گرفته‌اند. کانی و سنگ اصلی این سیاره لاجورد نام دارد. اخترشناسان سیاره اورانوس را نمادی از بینش و شهود دانسته و آن را عاقل‌ترین سیاره تلقی می‌کنند. عقیق، کریزوپراز، کهربا، آمیتیست، ابسیدین، فلوریت، جاسپر، کریزوکولا و سودالیت از جمله سنگ‌های قیمتی اورانوس‌اند. از جمله مزایای سنگ‌های قیمتی و خواص آن می‌توان به تاثیرات روانی آن اشاره کرد. ارتباط بین سنگ‌های قیمتی و سیاراتی همچون اورانوس باعث شده افراد بتوانند فریب را آشکار کرده و بتوانند نسبت به کارهای بد هشدار بگیرند.

 



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما