معرفی و بررسی بهترین ساعت‌های زنانه پلیس

طلا و جواهر اقتصاد 100: در دنیای مد و فشن، پلیس نامی آشنا برای همه افراد خاص پسند و شیک پوش است. این برند ایتالیایی که نزدیک به نیم قرن در صنعت ساعت‌سازی پیشرو بوده، با طراحی‌های منحصر به فرد و جذابش، جایگاهی ویژه در میان ساعت‌های مچی زنانه و مردانه پیدا کرده است.

معرفی و بررسی بهترین ساعت‌های زنانه پلیس

ساعت‌های پلیس با ظاهری شیک و مدرن، استایلی خاص و البته جسورانه برای شما میسازد. در حالی که به کیفیت و ظرافت محصولات خود در سراسر دنیا مشهور است، طیف گسترده‌ای از ساعت‌ها را برای هر سلیقه‌ای ارائه می‌دهد. اما بهترین ساعت های پلیس کدامند؟ اگر اهل مد و فشن هستید و به دنیای ساعت ها علاقه دارید، برای دانستن پاسخ این سوال، از شما دعوت می‌کنیم تا پایان این نوشته با ما همراه باشید.

 5 تا از بهترین ساعت های پلیس زنانه

همانطور که اشاره کردیم، کمپانی پلیس، یک برند ایتالیایی است و جالب است بدانید ابتدا در حوزه تولید عینک های آفتابی فعالیت داشت و سپس وارد عرصه تولید ساعت های مچی لوکس شد. در این بخش میخواهیم 5 ساعت پلیس زنانه پر طرفدار را به شما خانم‌های شیک پوش معرفی کنیم. برای آشنایی بیشتر قبل از خرید ساعت زنانه مقاله راهنمای خرید ساعت مچی برای بانوان را بخوانید. 

1. ساعت زنانه پلیس مدل P-15691BS-30M

ساعت مچی زنانه پلیس، مدل Uloya با بند استیل ضد زنگ و صفحه رنگین کمانی یکی از خاص ترین ساعت های این برند است که در بین خانم ها طرفداران بسیاری دارد. از جمله ویژگی های ساعت لویا، مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متر است!

آنچه این ساعت را از بقیه ساعت های پلیس زنانه متمایز کرده، صفحه مشکی صدفی با 8 نگین بسیار زیبا روی آن است. یک موتور ژاپنی، فرماندهی ساعت را بر عهده دارد و به طور تقریبی 2 سال میتوانید روی کارکرد باتری حساب کنید. این ساعت به همراه دو سال گارانتی بین المللی به فروش می‌رسد تا خیال خریداران از هر بابت

2. ساعت زنانه پلیس مدل  PEWLG2109902

ساعت مچی PEWLG2109902 از برند پرطرفدار Police، یکی از مدل های خاص این برند است که طرفداران خاص خودش را دارد. صفحه مشکی-نقره ای با بکگراند برند پلیس و مقاوم بودن در برابر آب تا عمق 30 متر، این ساعت را به یکی از محبوب ترین ساعت های زنانه پلیس برای استفاده روزمره، مهمانی و جلسات رسمی تبدیل کرده است.

3. ساعت زنانه پلیس مدل  P-16026LSG-60MM

یکی دیگر از ساعت های پرطرفدار برند پلیس، مدل P-16026LSG-60MM است. یک ساعت زیبا و با کیفیت به رنگ طلایی و زرشکی که برای مهمانی های لوکس و جلسات رسمی، یک گزینه ایده آل به حساب می آید. نکته ای که باید در هنگام استفاده از ساعت به آن توجه داشته باشید این است که این مدل، ضد آب نیست و فقط در برابر پاشش آب، در حد چند قطره از خود مقاومت نشان می‌دهد.

4. ساعت زنانه پلیس مدل  PEWLG2229302

ساعت زنانه فوق العاده زیبای پلیس در دو رنگ طلایی- سفید PEWLG2229302 و مشکی-رزگلد PEWLG2229301، یکی از انتخاب های ایده آل برای سخت پسندان به حساب می‌آید. این ساعت زیبا با طراحی منحصر به فرد و بدنه استیل ضد زنگ، تا 30 متر در برابر آب مقاومت دارد از دوسال گارانتی بین المللی برخوردار است.

5. ساعت زنانه پلیس مدل  PL.16041MSG/02

ساعت مچی زنانهPL.16041MSG/02  برند Police با طراحی منحصر به فرد و گلدار خود، یک انتخاب عالی برای خانم‌هایی است که به دنبال یک اکسسوری شیک و خاص هستند. این ساعت دارای بند چرمی مشکی، قاب استیل ضد زنگ طلایی رنگ، موتور کوارتز دقیق، صفحه مشکی و شیشه معدنی مقاوم در برابر خط و خش است و در عمق 30 متری آب همچنان با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد.

دو رنگ بسیار زیبای این ساعت، در وهله اول تصمیم گیری برای خرید را سخت کرده و در عین حال یک گزینه عالی برای دوست داران ساعت خاص و خیره کننده است.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما