اصول انتخاب عطر مناسب برای آقایان و خانم های مد روز

طلا و جواهر اقتصاد 100: قبل از خرید عطر جدید سعی کنید از هیچ‌گونه ماده معطری مثل عطر و ادکلن، لوسیون های خوشبوکننده، مواد آرایشی و انواع صابون‌ها و شامپوهای معطر استفاده نکنید.

اصول انتخاب عطر مناسب برای آقایان و خانم های مد روز

اصول انتخاب عطر مناسب برای خانمها چیست؟

 تا بتوانید دون حواس پرتی، رایحه عطر مدنظر را بر روی پوست خود استشمام کنید. حتماً فصل را در انتخاب عطر زنانه مناسب مدنظر داشته باشید. نت‌ها را بشناسید و برای انتخاب عطر مناسب خود، عطر و بویی را که بیشتر با آنها ارتباط برقرار کرده‌اید را شناسایی کنید. مشخص کردن یک دسته به شما کمک می‌کند تا دامنه‌ی انتخاب‌های خود را محدودتر کنید و گزینه‌هایی را انتخاب کنید که بیشتر متناسب با شماست.

اصول انتخاب عطر مناسب برای آقایان چیست؟

شما خودتان بهترین کسی هستید که می‌توانید تشخیص بدهید با توجه به تیپ شخصیتی، موقعیت شغلی، شرایط آب‌و‌هوایی محل زندگی و نوع پوست‌تان کدام رایحه برای‌تان مناسب است.

اولین موردی که در هنگام انتخاب عطر مردانه باید به آن توجه کنید شخصیت‌تان است. اگر فردی جدی و تودار هستید بهتر است سراغ عطرهای گلی-میوه‌ای و وانیلی نروید. بهترین انتخاب برای شما عطری بر پایه مشک و عنبر است. مردان اهل ورزش و جنب‌وجوش باید سراغ عطرهای «سبز» بروند. منظور از عطرهای سبز عطرهایی است که در ترکیب آنها از عصاره‌ی گیاهان سبز مثل چمن و خیار و مرکباتی مثل لیمو و پرتقال ماندارین استفاده شده است.

مردان جذاب و عاشق‌پیشه بهتر است سراغ عطرهای گلی-میوه‌ای بروند. اگر رئیس یک شرکت یا مؤسسه‌ی بزرگ هستید و دل‌تان می‌خواهد همیشه فردی سرسخت و جدی در کار جلوه کنید بهتر است عطرهایی با بوی چرم را که معمولا رایحه‌ی عسل و توتون هم در خود دارند انتخاب کنید.

اگر کارمند هستید و با همکاران‌تان در یک اتاق کار می‌کنید به هیچ‌وجه عطرهای سنگین با بوی مشک و عود را انتخاب نکنید، بهترین گزینه برای کارمندها «ادوتویلت‌ها» هستند. «ادوتویلت» به‌خاطر درصد بالاتر الکل و میزان کمتر اسانس‌های روغنی که در ترکیب آنها استفاده شده نسبت به ادوپرفیوم‌ها سبک‌ترند و بوی ملایم‌تری دارند.

استفاده از عطر به همراه زیورآلات طلا قانون خاصی دارد؟

عطر را نباید روی زیورآلات و طلاهای خود اسپری کنید چون باعث آسیب دیدن طلا و نقره و سنگ‌های قیمتی می‌شود.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما