سنگ گارنت با کدام چاکرای بدن در ارتباط است؟

طلا و جواهر اقتصاد 100: گارنت به اولین چاکرای بدن ( چاکرای ریشه) اشاره دارد و برای کاهش سموم بدن، پاک کردن اندام ها ی حیاتی و خون مفید است و همچنین به جذب ویتامین ها کمک می کند. گارنت انرژی را متعادل می کند و آرامش و شور را به صورت مناسب به ارمغان می آورد.

سنگ گارنت با کدام چاکرای بدن در ارتباط است؟

سنگ گارنت (Garnet):

گارنت از کلمه انگلیسی granatum گرفته شده که اشاره به انار دارد. به همین دلیل  اغلب افراد فکر می کنند که گارنت باید فقط به رنگ قرمز بسیار شفاف مانند یاقوت سرخ یافت شود در حالی که این سنگ، رنگین کمانی از  رنگ هاست. عناصر مختلفی مانند کلسیم، آهن، منگنز و … درون گارنت وجود دارد که کم و زیاد شدن آنها باعث ایجاد رنگ های مختلف مانند نارنجی، قهوه ای، سبز و … یافت می شوند. گارنت بر خلاف سنگ های دیگر اشاره به یک سنگ مشخص با ویژگی های خاص ندارد بلکه گارنت نامی است که به گروه بزرگی از سنگ های معدنی با فرمول های شیمیایی متفاوت اشاره می کند و نه تنها به عنوان یک جواهر گران قیمت تزئینی از آن استفاده می شود بلکه خواص درمانی و قدرت محافظتی آن نیز ارزشمند است . این سنگ سرشار از احساسات عمیق است و  نماد آتش اولیه، خلق جهان بدون هرج و مرج، پاکی و عشق است.

طلا با سنگ گارنت

گارنت به اولین چاکرای بدن ( چاکرای ریشه) اشاره دارد و برای کاهش سموم بدن، پاک کردن اندام ها ی حیاتی و خون مفید است و همچنین به جذب ویتامین ها کمک می کند. گارنت انرژی را متعادل می کند و آرامش و شور را به صورت مناسب به ارمغان می آورد.

در حدود ۵۰۰۰ سال قبل این سنگ در کشورهای چکسلواکی و مصر یافت می شده است. امروزه گارنت نه تنها به عنوان جواهر زیبا شناخته می شود، بلکه به طور گسترده ای در بازارهای صنعتی، برای چرخ دنده های ساعت، کاغذ سنباده و مواد ساینده استفاده می شود.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما