خواص شفادهندگی این سنگ را نادیده نگیرید

طلا و جواهر اقتصاد 100: رنگ بنفش سنگ آماتیس در اثر رسوبات آهن و آلومینیوم و اشعه طبیعی ایجاد می شود. این سنگ در بسیاری از نقاط جهان مانند برزیل، بولیوی، مکزیک، افریقا، کانادا، روسیه، ایالات متحده امریکا و اروپا یافت می شود.

خواص شفادهندگی این سنگ را نادیده نگیرید

سنگ آماتیس (Amethyst):

آماتیس یک سنگ کوارتز بنفش رنگ است که نام آن از کلمه یونانی آماتیستوس (Amethystos) به معنای ” مست نشده” گرفته شده است. سنگ آماتیس یک پادزهر قوی در برابر مستی است و علت نام گذاری آن به یک افسانه در زمان یونان باستان بر می گردد که به این شرح است:

سنگ آماتیس

در زمان یونان باستان یک خدای مستی به نام دیونیسوس (Diyonisos) دختری به نام آماتیستوس را دنبال می کند. این دختر به الهه آرتمیس (Artemys) دعا می کند که پاکدامن باقی بماند. الهه آرتمیس دعای او را برآورده می کند و او را به یک سنگ سفید تبدیل می کند. بعد از آن خدای مستی با ریختن اشک پشیمانی از شراب بر روی آن رنگ بنفش آن را بر می گرداند.

رنگ بنفش سنگ آماتیس در اثر رسوبات آهن و آلومینیوم و اشعه طبیعی ایجاد می شود. این سنگ در بسیاری از نقاط جهان مانند برزیل، بولیوی، مکزیک، افریقا، کانادا، روسیه، ایالات متحده امریکا و اروپا یافت می شود.

سنگ آماتیس اشاره به آخرین چاکرای بدن ( چاکرای تاج) دارد. خواص شفا دهنده ی این سنگ بسیار زیاد است و بیشتر از آن به عنوان یک محافظ استفاده می کنند. این سنگ ضد اضطراب و استرس است و افکار منفی را از ذهن انسان دور می کند.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما