مراقبت‌های بعد از انجام پیرسینگ که هر خانمی باید بداند

طلا و جواهر اقتصاد 100: تماشای جلوه و زیبایی پیرسینگ بر روی بینی شخص دیگر، میل و اشتیاق افراد را نسبت به انجام پیرسینگ بینی دوچندان می‌کند؛ اما بعد از گذشت مدتی، بسیاری از آن‌ها با فکر به درد یا عوارض بعد از انجام آن، از تصمیم خود منصرف می‌شوند؛

مراقبت‌های بعد از انجام پیرسینگ که هر خانمی باید بداند

به منظور آن که درگیر عوارض و یا عفونت‌های بعد از انجام پیرسینگ نشوید، نسبت به رعایت موارد ذکر شده کوشا باشید:

بعد از آن که پروسه انجام پیرسینگ به اتمام رسید، تا ۲۴ ساعت به هیچ‌عنوان آن را دست‌کاری نکنید اما اگر در شرایطی قرار گرفتید که چاره‌ای به جز دستِ زدنِ به آن نداشتید؛ (به عنوان مثال خارش شدید ناحیه پیرسینگ شده) حتما دستان خود را بشویید تا عفونتی به ناحیه مدنظر وارد نشود. ضرورت این مسئله زمانی اثبات می‌شود که نوع حساس پیرسینگ یعنی پیرسینگ بینی نگین را انتخاب کرده باشید.

مدت زمانی که انتظار می‌رود بعد از آن، نسبت به خارج ساختن شی آویخته شده در محل پیرسینگ اقدام کنید، ۶ هفته است.

در صورتی که با هرگونه قرمزی، تورم، ترشح و یا چرک در ناحیه پیرسینگ شده مواجه شدید، حتما به پزشک معالج خود و یا یک متخصص پوستِ مجرب مراجعه کنید تا با این کار از بروز مشکلات بیشتر جلوگیری کنید.

پیرسینگ بینی؛ آسان یا طاقت فرسا؟

تماشای جلوه و زیبایی پیرسینگ بر روی بینی شخص دیگر، میل و اشتیاق افراد را نسبت به انجام پیرسینگ بینی دوچندان می‌کند؛ اما بعد از گذشت مدتی، بسیاری از آن‌ها با فکر به درد یا عوارض بعد از انجام آن، از تصمیم خود منصرف می‌شوند؛ بنابراین اگر شما نیز در حال تجربه چنین شرایطی هستید، بهتر است پیش از هرچیز تحقیقات لازم در رابطه با تمام جوانب این عمل را آغاز کنید. برای گزینش یک پزشک مجرب، مشورت‌های لازم را انجام داده و توصیه می‌کنیم برای مدتی از پیرسینگ‌های بینی موقت نیز استفاده کنید و آنگاه نسبت به انجام پیرسینگ بینی و خرید پیرسینگ بینی طلا اقدام کنید؛ اما به طور کلی، در صورت اشتیاق نسبت به انجام این عمل و یا تجربه پیرسینگ مشابه و انتخاب پزشک یا متخصص پوست کارآزموده، انتظار می‌رود از تصمیم‌گیریِ خود رضایت بالایی داشته باشید.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما