این برند در فروش حلقه های ازدواج می درخشد و یکه تازی می کند

طلا و جواهر اقتصاد 100: در ابتدا می خواهیم تا برند جواهر تیفانی اَند کو را به شما معرفی کنیم که یکی از پرفروش‌ترین برندهای جواهرات و طلا در دنیا می‌باشد.

این برند در فروش حلقه های ازدواج می درخشد و یکه تازی می کند

تیفانی اند کو (Tiffany & Co)

 این شرکت جواهر سازی در سال 1837 توسط چارلز لوئیس تیفانی و جان بی یانگ تاسیس شد. اما نکته جالب اینجاست که آن‌ها در ابتدا با فروش محصولات فانتزی و لوازم التحریر شروع به کار کردند. اما امروزه به عنوان یکی از تولید کنندگان معروف و محبوب در زمینه طلا و جواهرات در دنیا به شمار می‌آیند و علاوه بر آن، محصولات متنوع بسیاری را تولید می‌کنند. مشهورترین تولیدات آن‌ها، زیورآلات طلا، زیورآلات و ظروف ساخته شده با نقره استرلینگ و جواهرات با الماس‌های گران قیمت می‌باشد. البته غیر از این‌ها، محصولات دیگری مانند ظروف چینی، نوشت افزار، ساعت و . . . نیز تولید می‌کنند که طرفداران بسیاری دارند.

این برند از گذشته تا کنون، به عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ آمریکایی و یک برند تولید کننده کالاهای لوکس شناخته می‌شد که جواهراتی بسیار گران قیمتی را تولید می‌کرد. با این حال کمپانی تیفانی اند کو در سال 1990 به علت بحران اقتصادی سال 1990 تا 1991، راهبرد ارزان فروشی را پیش گرفت و تبلیغاتی را با عنوان ((تیفانی می‌تواند برا همه قابل خرید باشد)) منتشر کرد و حلقه ازدواج های ساخته شده با الماس را با قیمتی ارزان‌تر، در حدود 850 دلار، ارائه نمود. حتی امروزه نیز پرطرفدارترین اکسسوری این برند، حلقه ازدواج الماس تیفانی می‌باشد.

هنرمندان نامی زیادی، همچون آدری هپبورن، ریس وایترسپون و الیزابت تیلور از این برند استفاده کرده‌اند. همچنین آبراهام لینکلن، شانزدهمین رئیس جمهور آمریکا، جواهرات ساخته شده از مروارید برند تیفانی را برای همسر خود سفارش داد. جواهرات پرچمدار این برند از 15.500 تا 15 میلیون دلار قیمت دارند.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما