پایان حزن و اندوه از خواص مهم سنگ عقیق است

طلا و جواهر اقتصاد 100: با توجه به اینکه سنگی که در مورد آن بحث میکنیم از دسته سنگ های عقیق می باشد پس می توان همان خواص سنگ عقیق را از آن استخراج کرد و به اهمیت استفاده از این نگین پی برد که مورد توجه بسیاری از علما و بزرگان دین قرار گرفته است و استفاده از آن سبب خیر و برکت در زندگی ما خواهد شد.

پایان حزن و اندوه از خواص مهم سنگ عقیق است

 برخی از خواص عقیق در روایات

در ادامه به برخی از سخنان بزرگان در مورد این سنگ اشاره می کنیم.

یکی از مهم ترین خواص استفاده از این سنگ کاهش فقر و افزایش برکت و روزی می باشد به طوری که امام صادق (ع) در مورد خواص سنگ عقیق فرموده اند که دستی که در آن، این گوهر باشد، بسیار عجیب است که از درهم و دینار (پول) خالی باشد و باعث دوری فقر خواهد شد…

همچنین حضرت رضا (ع) فرموده اند که این نگین، فقر را از بین می برد و دست کردن آن، نفاق را دور می کند و نیز در ادامه بحث خواص عقیق فرمودنده اند که کسی که این انگشتر را در دست کند، فقیر نمی گردد.

خواص گردنبند شجر در روایات

یکی دیگر از خواص ارزشمند این سنگ افزایش ثواب و ارزش معنوی آن است. امیرمؤمنان علی (ع) در مورد این سنگ فرموده اند که خواندن دو رکعت نماز با این انگشتر، برابر با هزار رکعت نماز است که بدون این انگشتر خوانده می شود و همینطور به گفته ایشان این سنگ باعث دفع بلاها خواهد شد و از صاحب خود محافظت می کند!!! و همچنین امام صادق (ع) فرموده اند که خداوند دوست می دارد دستی که در دعا به سوی او بلند می گردد، در آن دست از این انگشتر باشد. رسول خدا (ص) فرموده اند که تا زمانی که انگشتر با این نگین در دست داشته باشید، حزن و اندوه بر شما وارد نخواهد شد و با وجود این سنگ اندوه و ناراحتی های بی مورد شما کاسته خواهد شد.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما