این سنگ زیبا چاکرای قلب را باز می کند

طلا و جواهر اقتصاد 100: یاقوت سرخ اصلی ترین سنگ ماه تولد تیر است.

این سنگ زیبا چاکرای قلب را باز می کند

یاقوت سرخ  

کورندوم قرمز به “یاقوت سرخ” معروف است، یاقوت سرخ سنگ‌های با رنگ قرمز غالب است. این رنگ می‌تواند از قرمز نارنجی تا قرمز ارغوانی یا قرمز قهوه‌ای باشد. مطلوب‌ترین طیف رنگ، قرمز خالص تا قرمز کمی مایل به ارغوانی است. رنگ قرمز یاقوت با وجود کروم در گوهر تولید می‌شود. مقدار کمی از کروم رنگ صورتی ایجاد می‌کند. برای اینکه یاقوت قلمداد شود، باید کروم کافی وجود داشته باشد تا رنگی کاملاً قرمز به گوهر بدهد.

خواص جادویی یاقوت سرخ

الماس‌ها همه محبوب و گران قیمتند، اما طبق افسانه ها و تاریخ، این یاقوت است که بهترین دوست یک پادشاه است. یاقوت سرخ در بعضی سنت‌ها باعث شکست‌ناپذیری یک پادشاه می‌شود و زخم‌های جنگ را بهبود می‌بخشد این‌یکی از دلایل محبوبیت آن در تاج‌ها و سایر مواردی است که توسط دربار سلطنتی استفاده می‌شود. برخی می‌گویند یاقوت سرخ نه‌تنها سنگ قدرت است، بلکه به صاحب آن کمک می‌کند تا در برابر مشکلات مقاومت کند یا به شما اجازه دهد در میان دشمنان زندگی مسالمت‌آمیز داشته باشید.

سنگ یاقوت قرمز نشاط و انگیزه را افزایش می‌دهد، کاوش در افکار و ایده‌های جدید را تشویق می‌کند احساس اشتیاق را چه در زندگی و چه در روابط افزایش می‌دهد،به باز شدن چاکرای قلب کمک می‌کند. یاقوت به‌عنوان سنگ خون در نظر گرفته می‌شود و در درمان اختلالات یا بیماری‌های قلب کمک می‌کند. باعث تقویت قلب، بطن‌ها و کرونرها می‌شود و گردش خون و جریان خون را تحریک می‌کند. از یاقوت سرخ می‌توان برای درمان نفخ شکم نیز استفاده کرد. یاقوت سرخ در تنظیم جریان قاعدگی و کاهش درد آن کمک می‌کند. این ماده برای اندام‌های تولیدمثلی مفید تلقی می‌شود و اغلب برای درمان اختلال عملکرد جنسی، ناتوانی جنسی و ناباروری، یائسگی زودرس استفاده می‌شود. خون و سیستم لنفاوی را سم‌زدایی می‌کند و از طرفی باعث تحریک غده فوق کلیه، کلیه‌ها، اندام‌های تولیدمثل و طحال می شود.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما