خواص این سنگ شفابخش را فراموش نکنید + معرفی سنگ

طلا و جواهر اقتصاد 100: سنگ آمیتیست محبوب‌ترین گوهر بنفش جهان است. ؛ مانند کلمه «فیروزه»، کلمه «آمیتیست» اکنون نام یک رنگ و همچنین نام یک ماده سنگ قیمتی است.

خواص این سنگ شفابخش را فراموش نکنید + معرفی سنگ

سختی آمتیست در مقیاس موس برابر با 7 است. این مقدار سختی باعث می‌شود این سنگ برای استفاده در انگشترها، دستبندها، گوشواره‌ها، آویزها و هر نوع جواهرات دوام کافی داشته باشد. اکثر مردم به‌راحتی می‌توانند آمیتیست را تهیه کنند. با ترکیبی از رنگ‌های جذاب، دوام خوب و مقرون‌به‌صرفه بودن، جای تعجب نیست که آمیتیست گوهر موردعلاقه صنعتگران، جواهرسازان و مصرف‌کنندگان باشد.

درحالی‌که کلمه «آمیتیست» بیشتر مردم را به فکر یک گوهر بنفش تیره می‌اندازد، در حقیقت آمیتیست در بسیاری از رنگ‌های بنفش وجود دارد. رنگ بنفش می‌تواند آن‌قدر روشن باشد که به‌سختی قابل‌درک باشد یا آن‌قدر تیره باشد که تقریباً مات باشد.

نیروهای درمانی آمیتیست

مردم هزاران سال انواع جواهرات را جمع‌آوری کرده و از زیبایی آن‌ها شگفت‌زده شده‌اند. باگذشت زمان و در تمام نقاط جهان، بسیاری از مردم بر این باورند که مواد سنگ‌های قیمتی توانایی بهبود، محافظت یا آرامش شخصی را که مالک آن است یا می‌پوشد دارند. حتی اگر هیچ مدرک علمی مبنی بر اینکه سنگ‌های قیمتی قدرت شفابخشی یا معنوی دارند، وجود ندارد، بسیاری از مردم بر این باورها پافشاری می‌کنند. امروزه، آمتیست یکی از محبوب‌ترین “سنگ‌های بهبوددهنده” است. آمیتیست محبوب‌ترین گوهر بنفش است که به‌عنوان سنگ چاکرا استفاده می‌شود. چاکراها “مراکز معنوی” بدن هستند. معمولاً آمیتیست برای چاکرای تاج مورداستفاده قرار می‌گیرد.

کریستال آمیتیست

آمیتیست یک سنگ قدرتمند و محافظ است. از حمله روانی محافظت می‌کند، سنگ آمیتیست یک آرام‌کننده طبیعی است، استرس و فشار را تسکین می‌دهد، تحریک‌پذیری را تسکین می‌دهد، عصبانیت، ترس و اضطراب را از بین می‌برد. غم و اندوه را کاهش می‌دهد. همچنین برای کسانی که به‌سرعت عصبانی می‌شوند بسیار شگفت‌آور عمل می‌کند زیرا به‌طور مؤثری افزایش عصبانیت را از بین می‌برد و هاله‌ای از آرامش را جایگزین می‌کند. آمیتیست آگاهی معنوی را فعال می‌کند، شهود را باز می‌کند و توانایی‌های روانی را افزایش می‌دهد. دارای قدرت ترمیم و پاک‌کنندگی قوی است. ذهن را آرام و تحریک می‌کند، به شما در تمرکز بیشتر کمک می‌کند، حافظه را تقویت می‌کند و انگیزه را بهبود می‌بخشد. آمیتیست در یادآوری و درک رؤیاها کمک می‌کند. بی‌خوابی را برطرف می‌کند.. سنگی است که به کمک به بی‌خوابی معروف است. ازخودگذشتگی و خرد معنوی را تشویق می‌کند. برای کسانی که با هنر تصمیم‌گیری دست‌وپنجه نرم می‌کنند، آمتیست همچنین می‌تواند به تقویت قدرت درونی موردنیاز برای انتخاب‌هایی که برای فرد مفید است، کمک کند.

نگین آمیتیست

آمتیست تولید هورمون را افزایش می‌دهد، سیستم غدد درون‌ریز و متابولیسم را تنظیم می‌کند. این سنگ ماه آذر سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند، درد را کاهش می‌دهد و بدن را برای مبارزه با سرطان تقویت می‌کند. درد یا استرس جسمی، عاطفی و روانی را تسکین می‌دهد. آمتیست سردرد را کاهش می‌دهد و تنش را آزاد می‌کند. کبودی، تورم، آسیب‌دیدگی را کاهش می‌دهد و اختلالات شنوایی را درمان می‌کند. آمتیست بیماری‌های ریه‌ها و دستگاه تنفسی، بیماری‌های پوستی، اختلالات سلولی و بیماری‌های دستگاه گوارش را بهبود می‌بخشد. برای کسانی که تلاش می‌کنند نوشیدن خود را کاهش دهند، آمتیست فرد را به داشتن ذهن هوشیار ترغیب می‌کند.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما