این سنگ طبیعی در درمان عفونت های ریوی و سرماخوردگی مفید است

طلا و جواهر اقتصاد 100: زیرکن همچنین تأثیر مفیدی روی عفونت‌های ریوی، سرماخوردگی شدید و مسائل مربوط به سیستم تنفسی دارند.

این سنگ طبیعی در درمان عفونت های ریوی و سرماخوردگی مفید است

سنگ راف زیرکن 

زیرکن اثر ضد اسپاسم بر روی کبد و مثانه صاحب آن دارد. اگرچه، اثر آرام بخشی آن بر آسم و آلرژی یکی از مفیدترین خاصیت زیرکون است. زیرکن همچنین تأثیر مفیدی روی عفونت‌های ریوی، سرماخوردگی شدید و مسائل مربوط به سیستم تنفسی دارند. این سنگ‌ها برای تسکین درد نیز در نظر گرفته می‌شوند که شامل درد قاعدگی نیز می‌شود. زیرکون همچنین مشکلات روده‌ای و گوارشی را کاهش می‌دهد. اعتقاد بر این است که زیرکن ها متابولیسم را تحریک می‌کنند و از احتباس آب در بافت‌ها و همچنین فشارخون جلوگیری می‌کنند. بیماری‌هایی مانند صرع، تب و جنون توسط زیرکون قابل‌درمان هستند. ازنظر پزشکی، زیرکن های بی‌رنگ دیابت و مشکلات مربوط به سیستم تولیدمثل صاحب آن را کنترل می‌کنند. بااین‌حال، رنگ قرمز زیرکن در بهبود آسیب‌ها و زخم‌ها به فرد کمک می‌کند.

زیرکن به فرد دارنده آن کمک می‌کند تا هیاهوی ذهنی را التیام بخشد. رنگ زرد این سنگ متولدین آذر قادر است توجه شریک زندگی را در روابط بینشان جلب کند. از طرف دیگر، زیرکون سبز تعامل اجتماعی را تقویت می‌کند و با از بین بردن بیکاری و بهره‌وری بیشتر می‌تواند به‌شدت کار آیی شمارا افزایش داده و کیفیت کار شمارا بهبود بخشد. اعتقاد بر این است که ثبات و قدرت ذهن توسط زیرکون آبی روشن افزایش می‌یابد که به کنترل احساسات همچنین عزت‌نفس و اعتمادبه‌نفس کمک می‌کند. برای کسانی که بیش‌ازحد ترسو هستند باید از قدرت این سنگ زیبا استفاده کنند تا اعتمادبه‌نفس بیشتری در خود ایجاد کنند. زیرکون باعث تحریک ریشه چاکرا و چاکرای ساکرال می‌شود. اگر می‌خواهید به عضو قابل‌توجهی از جامعه تبدیل شوید که مورد تحسین قرار می‌گیرد، زیرکن ابزاری مناسب برای شماست زیرا این امکان را برای شما فراهم می‌کند که به یک فرد باارزش و عالی شناخته شوید. اگر از افسردگی رنج می‌برید و یا افکار مکرر در مورد خودزنی دارید، از زیرکون استفاده کنید تا ذهن و روح خود را از تمام عقاید منفی و سمی پاک کند. کمک به ترک مواد نیز از مزایای اصلی زیرکون است و می‌توانید برای ترک مواد اعتیادآور از آن استفاده کنید.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

در شرایط فعلی کدام بازار را برای سرمایه گذاری مناسب تر و کم ریسک تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما