معرفی ترندهای جواهرات 2024 ویژه خوش پوش های مد روز

جواهر ترند، به جواهرات و زیورآلاتی گفته می شود که در یک دوره زمانی خاص از محبوبیت بالایی برخوردار می شوند و افراد زیادی از آن ها استفاده می کنند. از زیباترین جواهرات ترند 2024 می توان به گردنبندهای چند لایه و چوکرهای ظریف اشاره کرد که هر یک دارای ویژگی های خاصی هستند و برای افراد زیادی می تواند جذابیت بی نظیری داشته باشند.

معرفی ترندهای جواهرات 2024 ویژه خوش پوش های مد روز

جواهر ترند چیست؟

زیورآلات جذاب می توانند نقشی اساسی در تکمیل ظاهر و استایل ایفا کنند؛ به همین دلیل باید در انتخاب، خرید و استفاده آن ها دقت زیادی داشت. 

۱. جواهرات به سبک دهه‌ ۷۰ میلادی

تمام مد و فشن هایی که امروزه ترند شده اند پیوندی ناگسستنی با گذشته دارند؛ این موضوع در مورد ترند جواهرات سال 2024 نیز صدق می کند. با توجه به استایل و لباس های ترند این روزها متوجه می شویم که مردم علاقه زیادی به رنگ قهوه ای، شلوارهای بوت کات و جواهرات لایی و درشت و چشم گیر پیدا کرده اند. از این رو سال 2024 می تواند فرصت عالی برای استفاده از اکسسوری های جسورانه و شیک باشد که یادآور سبک پوشش در دهه 70 میلادی است.

۲. جواهرات ترند طرح ساعت

در سال های گذشته استفاده از ساعت های وینتیج در بین قشر جوان بسیار گسترش یافته بود؛ در سال 2024 نیز ما شاهد اکسسوری های طرح ساعت به شکل حلقه، چوکر، سنجاق سینه یا حتی پابند هستیم. خرید جواهرات ترند طرح ساعت از زمانی محبوبیت بالایی پیدا کرد که گردنبند طرح ساعت به دور گردن تیلور سوییفت، خواننده‌ معروف‌ آمریکایی دیده شد.

3.جواهرات چوکر؛ زیورآلات سلطنتی جذاب

بخش مهمی از ترندهای جدید جواهرات در سال 2024 به چوکرهای سلطنتی اختصاص یافته است. از جذاب ترین زیورآلات چوکر می توان به جواهرات برندهای شنل، ورساچه و دیور اشاره کرد که جذابیت خاصی به استایل شما می دهند. علایق و سلایق شخصی در انتخاب جواهرات چوکر نقش تعیین کننده و مهمی دارند.

اگر علاقه مند به پوشیدن لباس هایی با رنگ های متنوع هستید گردنبندهای چوکری رنگین‌ کمانی می توانند بهترین اکسسوری برای شما باشد. همچنین استفاده از این جواهرات گردنبندهای رنگارنگ چوکر می تواند به لباس هایی با رنگ خنثی نیز رنگ و جلای چشم نوازی بدهد.

پوشیدن یک پیراهن مشکی بلند به همراه یک گردنبند رنگین کمانی چوکر درخشش بیشتری را به نمایش خواهد گذاشت. همچنین این گردنبندها مناسب ترین گزینه برای ست کردن با یک لباس مخملی یا جواهرنشان است.

4.جواهرات ترند گل رز

ترند های جدید جواهرات در سال 2024 با طرح گل رز برای افراد علاقه مند به استایل هایی دخترانه و خاص گزینه ایده آل محسوب می شود. می توانید برای داشتن یک استایل تابستانی از انواع سنجاق‌ سینه ‌ها‌، چوکرها، گیره ‌های مو، گوشواره‌ ها و گردنبندهای طرح گل رز استفاده کنید. در این نوع جواهرات برای انتخاب جنس و رنگ اکسسوری ها محدودیتی وجود ندارد و می توان متناسب با استایل خود  از زیبایی و جذابیت یک چوکر گل رز پارچه ای بهره ببرید.

5.جواهرات ترند 2024 طرح پاپیون

با خرید جواهرات طرح پاپیون می توانید یک ظاهر دخترانه و شیک و جذاب داشته باشید. استفاده از این اکسسوری می تواند استایلی پیچیده تر و زیباتر برای شما ایجاد کند. اگر حس جوانی دارید پیشنهاد می کنیم ترندهای جواهرات طرح پاپیون را امتحان کنید.

6.جواهرات طرح موجودات دریایی

در بحث معرفی ترندهای جواهرات 2024 زیورآلات طرح موجودات دریایی مثل طرح صدف و ستاره دریایی محبوبیت بسیاری پیدا کرده اند. مدت زیادی است که اکسسوری ها با این طرح از مد افتاده بود؛ ولی امسال تعداد زیادی طراحان زیورآلات برندهای معروفی مثل ورساچه و فراگامو از طرح موجودات دریایی برای ساخت جواهرات استفاده کرده اند. این زیورآلات تنوع بالایی در اندازه، شکل و رنگ دارند و می توان با توجه به سبک پوشش خود طرح مناسبی را انتخاب کنید.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

در شرایط فعلی کدام بازار را برای سرمایه گذاری مناسب تر و کم ریسک تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما