این سنگ جادویی سلامت بدن را تضمین می کند

طلا و جواهر اقتصاد 100: از گذشته‌های دور سنگ لاجورد را سنگی مقدس و معنوی می‌شناختند و اکنون نیز برای آن اهمیت قائل‌اند.

این سنگ جادویی سلامت بدن را تضمین می کند

قدرت و خواص سنگ لاجورد

 برخی معتقدند که سنگ لاجورد در فنگ شویی، چاکرا درمانی و سنگ درمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. همراه داشتن آن دارنده‌ی سنگ را از خطرات احتمالی و بلا مصون نگاه می‌دارد. سنگ لاجورد قدرت‌های بسیاری دارد بدین صورت که انرژی آرام‌بخش عمیقی دارد. باعث ایجاد تعادل می‌شود و از حملات روانی جلوگیری می‌کند.

یکی دیگر از خواص سنگ لاجورد این است که این سنگ می‌تواند سیستم ایمنی را بهبود بخشد و به درمان اختلالات خواب و رفع استرس کمک کند. موجب تصفیه خون و کاهش فشارخون می‌شود. یکی از سنگ‌هایی که در طب لیتوتراپی استفاده می‌شود همین سنگ لاجورد است. لیتوتراپی به روش درمانی با سنگ اطلاق می‌شود. لاجورد انرژی‌های منفی را از دارنده‌ی آن دور می‌کند. سنگی است الهام‌بخش و به درک احساسات و عواطف کمک می‌کند و موجب افزایش اعتمادبه‌نفس می‌شود.

سنگ لاجورد نماد چیست؟

از دیگر خواص سنگ لاجورد می‌توان به معنوی بودن آن اشاره کرد و آن را به‌عنوان سنگ دوستی، حقیقت و صداقت می‌شناسند. از سنگ لاجورد به‌عنوان نماد سیاره مشتری و نماد ماه‌های تولد اردیبهشت، آذر، دی و بهمن یاد می‌کنند. این سنگ نماد شجاعت، شفاعت، وفاداری، عشق، حمایت و شادی نیز می‌تواند باشد.

کاربردهای سنگ لاجورد

لاجورد جزء سنگ‌های قیمتی است که در جواهرات و اشیای زینتی کاربرد دارد. از آن در گوشواره، سنجاق سینه و آویز مناسب بانوان و نیز وسایل تزئینی برای آقایان مانند حلقه، سنجاق کراوات و دکمه سردست استفاده می‌کنند. همچنین در حکاکی‌های روی لوازم تزئینی و کاربردی مانند خاتم‌کاری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما