با این قوانین زیباترین انگشترهای نشان و حلقه ازدواج را خریداری کنید

طلا و جواهر اقتصاد 100: در ابتدای مسیر مشترک دو عاشق، انگشتر نشان و حلقه ‌ازدواجی که دور انگشتان گره می‌ خورند، بیش از یک جواهر، نمادی از عمق احساس و پایبندی به همدلی و آغازی برای اتحاد دو روح است.

با این قوانین زیباترین انگشترهای نشان و حلقه ازدواج را خریداری کنید

در این مطلب می ‌خواهیم شما را به دنیایِ زیباترین انگشترهای نشان و حلقه ‌های ازدواج دعوت کنیم. این انگشترها، نه تنها با قیمت و ارزش مادی خود بلکه با دیزاین منحصر به‌ فرد، جلوه ‌ای کلاسیک و گاه آوانگارد می‌درخشند.

ویژگی های انگشتر نشان

انگشتر نشان یا انگشتر نامزدی ، انگشتری است که هنگام پیشنهاد ازدواج و قبولی آن به عنوان نمادی از عشق و تعهد به دختر خانم اهدا می ‌شود. این انگشتر معمولاً شامل یک یا چند سنگ قیمتی، معمولاً الماس است. همچنین طراحی ‌ها و سبک‌ های مختلفی دارد که بر اساس سلیقه شخصی و فرهنگ ‌های متفاوت تعیین می‌ شود. انگشتر نشان شکلی از تعهد رسمی است که به نشانه قصد جدی برای ازدواج در آینده ‌ای نه چندان دور داده شده و سنتی جهانی در بین بسیاری از فرهنگ ‌ها به شمار می ‌رود.

معرفی زیباترین انگشتر نشان ترند 

انگشتر نشان نامزدی، در هر دوره ‌ای تابع مد و ترندهای خاص خود است. چندین ترند خاص که از سال‌ های قبل بوده اند یا جدیداً مورد توجه قرار گرفته ‌اند، وجود دارد. در ادامه به معرفی زیباترین و معروف ترین انگشترهای نامزدی ترند امسال می پردازیم:

انگشتر نشان آرت دکو

سبک آرت دکو که از دهه 1920 تا 1930 محبوبیت زیادی داشت، نمایانگر تجمل، سبک مدرن و عشق به زیبایی ‌های صنعتی و هنری است. حلقه ‌های نامزدی به سبک آرت دکو معمولاً با خطوط تمیز، الگوهای هندسی و استفاده از سنگ ‌های قیمتی مانند الماس، زمرد و یاقوت متمایز می ‌‌شوند.

استایل آرت دکو از اشیاء هنری و معماری زمان خود الهام گرفته و نام حلقه های نامزدی در این سبک نیز برگرفته از تجمل و ابهت آن دوران مدرنیته است. اگر به دنبال یک حلقه نامزدی با سبک عتیقه و تاریخی هستید که جلوه ‌ای معاصر نیز داشته باشد، حلقه های آرت دکو می ‌توانند انتخاب مناسبی باشند.

انگشتر نشان سولیتر

انگشتر نشان سولیتر (Solitaire Engagement Ring) یکی از سنتی‌ ترین و محبوب ‌ترین انواع انگشتر نامزدی است. در این نوع انگشتر، یک سنگ تکی و معمولاً بزرگ به عنوان نقطه کانونی روی حلقه قرار می‌ گیرد.

انگشتر سولیتر به دلیل طراحی کلاسیک و ساده ‌اش، گزینه ‌ای عالی برای کسانی است که به دنبال زیبایی دائمی و فراتر از مدهای روز هستند. این نوع انگشتر همچنین انعطاف ‌پذیری بالایی دارد و به راحتی با سایر جواهرات و مخصوصاً با حلقه‌ی ازدواج هماهنگ می‌ شود.

انگشتر نشان تریلوژی

انگشتر نامزدی تریلوژی (Trilogy Ring) یک نوع محبوب و پرمعنی از انگشترهای نشان است که سه سنگ قیمتی را کنار یکدیگر دارد. این سه سنگ نماد سه فاز زمانی گذشته، حال و آینده در یک رابطه یا زندگی هستند.

در انگشترهای تریلوژی، سنگ مرکزی معمولاً بزرگ ‌تر از دو سنگ کناری است و بر تعهد به آینده تأکید می‌ کند؛ گرچه بعضی طراحی ‌ها سه سنگ هم ‌اندازه هم دارند. اگرچه ترکیب سنتی سه الماس است، اما ترکیب ‌های مختلف سنگ ‌ها نیز محبوبیت دارند. به عنوان مثال، یک الماس مرکزی با دو یاقوت کبود یا زمرد کناری.

انگشترهای تریلوژی به خاطر نمادگرایی غنی و طراحی زیبایشان مورد انتخاب بسیاری از زوج‌ هایی قرار می ‌گیرند که می ‌خواهند یک انگشتر نشان علاوه بر زیبایی، استعاره ‌ای قوی از رابطه‌شان نیز باشد.

انگشتر نشان هیلو

انگشتر نشان هیلو (Halo Engagement Ring) یکی از انواع طراحی‌ های جذاب انگشتر نامزدی است که به خاطر درخشندگی بیشتر و ظاهر باشکوه‌ تر، طرفداران زیادی دارد. در طراحی هیلو، سنگ بزرگ مرکزی با یک “هاله” از سنگ‌ های کوچکتر احاطه شده که باعث بزرگ ‌تر و درخشان ‌تر نشان داده شدن سنگ مرکزی می ‌شود.

سنگ مرکزی می ‌تواند دارای هر شکلی از جمله دایره‌ای، بیضی، مربع، مستطیل و غیره باشد. سنگ‌ های کوچکتر اطراف سنگ مرکزی معمولاً به صورت دور تا دور و به شکل هم‌ تراز و هم ‌سطح با هم قرار داده می‌ شوند و سنگ مرکزی را دربرگیرنده و برجسته ‌تر نشان می ‌دهند.

هیلو می ‌تواند به صورت سنتی (یک لایه هاله) یا دوگانه (دو لایه هاله‌) طراحی شود. در هر دو حالت نگاه ‌ها را به خود جلب می ‌نماید. این نوع طراحی علاوه بر افزایش جلوه و ابهت، می ‌تواند گزینه ‌ای مقرون به صرفه‌ نسبت به انتخاب یک سنگ بزرگ و مستقل باشد.

معرفی زیباترین حلقه ازدواج

حلقه ازدواج، یک انگشتر است که به عنوان نمادی از ازدواج و تعهد مادام العمر بین دو شریک زندگی در مراسم عقد اهدا می ‌شود. این حلقه ‌ها معمولاً از فلزات گران بها مانند طلا، پلاتین یا نقره ساخته شده و می توانند ساده یا مزین به سنگ ‌های کوچکتر، مانند الماس‌ های خردشده باشند. در ادامه به معرفی زیباترین حلقه های ازدواج می پردازیم:

حلقه پرنسسی

حلقه ازدواج ساده با یک نوار الماس که گاهی به آن حلقه “پرنسسی” نیز گفته می ‌شود، نوعی از حلقه ‌های ازدواج است که با دنباله ‌ای از الماس ‌های کوچک به صورت یکپارچه و مرتب روی نوار حلقه قرار گرفته ‌اند. این سبک با ظرافت و زیبایی خاص خود، علاوه بر سادگی، جلوه ‌ای درخشان به دست می‌ بخشد.

طراحی حلقه متمرکز بر روی ظرافت و سادگی است؛ اما با استفاده از الماس‌ ها، جلوه لوکس و درخشانی نیز به دست می ‌دهد. این سبک اغلب به گونه ‌ای طراحی می ‌شود که به راحتی می ‌تواند با انگشتر نشان خصوصاً اگر دارای الماس ‌های پرنسسی باشد، هماهنگ شود. حلقه پرنسسی به دلیل زوایای خاص و برش مدرن خود، اغلب نمادی از بلندپروازی، شخصیت مدرن و قدرت است.

حلقه و پشت حلقه جواهر

حلقه و پشت حلقه جواهر اصطلاحی است که به دو قسمت مکمل یک ست جواهرات اشاره دارد. حلقه به طور معمول به انگشتر نامزدی با سنگ قیمتی مرکزی و پشت حلقه به حلقه ازدواج اطلاق می شود که به همراه هم در انگشت دست چپ قرار می ‌گیرند. پشت حلقه معمولاً با الهام گرفتن از المان‌ های مشابه انگشتر نامزدی مانند سنگ‌ های کوچک الماس، موتیف ‌های طراحی، یا فرم کلی طراحی می شود.

پشت حلقه می ‌تواند به تنهایی یا به همراه حلقه ازدواج در انگشت انداخته شود. در مجموع، حلقه و پشت حلقه جواهر، ترکیبی است که نه تنها زیبایی دو چندان دارد؛ بلکه سنت را به نمایش می‌ گذارد و هر دو حلقه در کنار یکدیگر نمادی از وحدت و تعهد در یک رابطه هستند.

حلقه با طرح بی ‌نهایت

حلقه ازدواج با طرح بی ‌نهایت، نمادی از عشق و تعهد ابدی است. طرح بی ‌نهایت که به شکل عدد ۸ افقی است، معانی عمیقی چون پایداری و همپوشانی مستمر دو مسیر به عنوان یک وحدت را دارد. در ساختار حلقه ازدواج، نماد بی ‌نهایت می‌ تواند روی فلز حلقه حکاکی ‌شود. گاهی نیز نماد بی‌ نهایت با دیگر نمادهای عاشقانه مانند قلب یا گل ‌های مینیاتوری تلفیق شده تا شکلی ویژه‌تر ایجاد کند.

همچنین ممکن است از الماس ‌ها یا سایر سنگ ‌های قیمتی برای ایجاد شکل نمادین بی‌ نهایت در حلقه استفاده ‌شود؛ به گونه ‌ای که نماد بی ‌نهایت با سنگ ‌های کوچکتر شکل گرفته و در امتداد حلقه قرار می‌ گیرد. حلقه ‌های ازدواج با طرح بی ‌نهایت در انواع سبک ‌ها و متریال ‌ها موجودند و می ‌توانند دقیقاً مطابق با سلیقه و نیازهای هر زوجی سفارشی سازی شوند.

حلقه ازدواج رزگلد

حلقه ازدواج رزگلد، گزینه ‌ای محبوب و رمانتیک برای زوج‌ هایی است که به دنبال چیزی با زیبایی کلاسیک و در عین حال مدرن هستند. رزگلد، با عناصر مس ترکیب شده تا به آلیاژ طلایی ظاهری گرم با رنگ صورتی مایل به قرمز بدهد. حلقه های مختلف رزگلد می ‌توانند در مدل های متنوع صاف و بدون نگین یا با طراحی ‌های پیچیده مانند حکاکی ‌ها و شبکه‌ های ظریف هنری همراه با یک سری نگین ‌های کوچک مانند الماس‌ طراحی شوند.

نکته مهم این است که حلقه ‌های رزگلد می ‌توانند با گذشت زمان کمرنگ‌ تر شوند یا تغییر رنگ دهند؛ بنابراین نیاز به مراقبت و تمیز کاری دوره ‌ای دارند تا رنگ گرم و دلنشین خود را حفظ کنند. انتخاب حلقه ازدواج بسیار مهم و سلیقه ‌ای است و حلقه‌ های رزگلد می توانند به خوبی آن ویژگی ‌های زیبایی و احساسات را که یک زوج به دنبالش هستند، منعکس کنند.

حلقه طرح مارپیچ

حلقه طرح مارپیچ (spiral ring) دارای طراحی منحصربه‌فردی به شکل مارپیچ است و می ‌تواند چندین دور، دور انگشت بپیچد یا به صورت یک مارپیچ ساده باشد. حلقه ‌های مارپیچ اغلب قابلیت سفارشی ‌سازی دارند و می ‌توانند با گنجاندن سنگ ‌های قیمتی، جزئیات منحصر به فرد و ترکیبات رنگی خاص، طراحی شوند.

طراحی مارپیچ می‌ تواند نمایانگر رشد، توسعه و پیچیدگی‌ های زندگی باشد. حلقه ‌های طرح مارپیچ اغلب در میان زوج ‌های جوان و علاقه‌ مندان به مد، محبوب هستند؛ چرا که یک سبک معاصر و ظریف را ارائه می ‌دهند.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما