این انگشتر ترند سال ویژه خانم های لاکچری است

طلا و جواهر اقتصاد 100: با انگشترهای مینیمالیستی که یکی از انواع انگشتر ترند امسال است آشنا شوید.

این انگشتر ترند سال ویژه خانم های لاکچری است

طراحی این مدل از انگشترها بسیار ساده بوده و جزئیات زیادی روی آن‌ها به چشم نمی‌خورد. سادگی انگشترهای مینیمالیستی زیبایی آن‌ها را دو چندان می‌کند. این مدل ترند انگشتر با طراحی زیبا و ساده خود برای استفاده در روزمره و همچنین مناسبت‌های رسمی و غیررسمی مناسب است.

طراحی انگشترهای مینیمالیستی بطورمعمول با وزن سبک، بدون سنگ یا نصب سنگ‌های کوچک و ظریف انجام می‌گیرد. شما می‌توانید این نوع انگشتر ترند دخترانه را به تنهایی یا ترکیب با چندین انگشتر بپوشید.

خوب است بدانید که امروزه انگشترهای مینیمالیستی به عنوان انگشترهای نامزدی یا حلقه ازدواج مورد استفاده قرار می‌گیرند و انتخاب مناسب و خوبی برای زوج‌هایی به شمار می‌آیند که به دنبال ظرافت و سادگی هستند.

استایل کردن انگشتر مینیمال امری بسیار ساده است و به راحتی با سایر جواهرات و اکسسوری‌ها ترکیب می‌شوند. البته همیشه تعداد جواهرات را روی دست‌های خود متعادل نگه دارید. برای مثال اگر انگشتر مینیمال شما بزرگ‌نمایی طبیعی دارد، بهتر است تنها از یک یا دو عدد استفاده نمایید تا به این ترتیب جلوه‌ی سبک و مینیمالیستی آن حفظ شود.

رنگ مناسب برای انگشتر مینیمال تا حد بسیاری به سلیقه‌ی شخصی شما و جنس انگشتر وابسته است. اما از رایج‌ترین و آشناترین رنگ‌های این انگشتر ترند امسال می‌توان به طلا، نقره، طلای سفید، طلای رزگلد، طلای زرد و حتی رنگ‌های متنوع اشاره کرد. شما می‌توانید انگشتر ترند طلا مینیمال را با هر بودجه و طرح در زر سفارش دهید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شما ساخته شود.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما