از درمان تپش قلب تا داشتن عمری طولانی را با این سنگ تجربه کنید

طلا و جواهر اقتصاد 100: عقیق طبعش سرد است و تب را فرو می نشاند، تپش قلب را آرام ومتعادل نموده، حس سلامتی و عمر طولانی در پی دارد.

از درمان تپش قلب تا داشتن عمری طولانی را با این سنگ تجربه کنید

خواص عقیق  

حمل عقیق به هنگام باغبانی موجب افزایش حاصلخیزی می شود این سنگ جهت حفاظت در برابر نیروها و افکار پلید به خصوص در مورد کودکان به کار می رود همچنین موجب ارتقای انرژی و نیرو، افزایش شهامت و شجاعت شده، و افزایش طول عمر را در پی دارد. به همراه داشتن آن در مواقع خطر و استرس و تنشها مفید است جهت تمرکز، افزایش درون گرایی و وسعت دید، ارتباط روحانی با طبیعت می گردد.

دارنده آن را به سمت گنج های پنهان راهنمایی می کند همچنی جهت رفع خستگی و التیام درد گردن و پشت بوده، همراه خود شادی، مکنت و ثروت را به ارمغان می اورد. موجب تعادل نیروهای فیزیکی و معنوی می شود و محافظ خطرات فیزیکی به خصوص در تاریکی شب می باشد. بیماری فراموشی را درمان کرده و ضامن تحقق رویاهای دارنده آن می باشد، عقیق نماد دوازدهمین و چهاردهمین سالگرد ازدواج است.

مصریان باستان معتقد بودند که عقیق کارنلین ( عقیق سرخ ) موجب زنده شدن دوباره مومیاها می گردد. مسلمانان قدیم پیش از دفن عقیق را در دهان مرده قرار می دادند با این فرض که به خاطر آن به بهشت خواهد رفت. طبق باورد مردم رومانی عقیق کارنلین را طلسم ضد خشم می شناسند.

 احادیث و روایات عقیق ( انگشتر عقیق )

در فضیلت عقیق آمده است که یکی از چهار انگشتر امیرالمومنین ( ع )  عقیق بوده است. استفاده از عقیق به صورت انگشتر ، دستبند یا گردنبند عقیق برای رفع حاجات توصیه شده است. عقیق برای حرز و دفع دشمنان و بلاها بوده است. عقیق فقر و تنگدستی را برطرف می کند و در دست کردن عقیق نفاق را زایل می کند. هر که قرعه به انگشتر عقیق بزند بهره او تمامتر بیرون می آید. هر که انگشتر عقیق داشته باشد امید هست که عاقبتش مقرون به خیر و نیکی باشد.

انگشتر عقیق مورث ایمنی در سفر می باشد. هر که نگینش عقیق باشد پریشان نشود و عاقبت کارش البته نیکو باشد. انگشتر عقیق آدمی را از هر ضلالت و بدی و گمراهی نگاه می دارد. منقول است که مادام انگشتر عقیق در دست باشد اندوهی به شخص نمی رسد. گفته شده در بهشت کوهی هست از سنگ عقیق.

دستی به سوی آسمان بلند نمی شود که خدا دوست تر دارد از دستی که در آن انگشتر عقیق باشد. همچنین نقل است دعا و عبادت کسی که انگشتر عقیق در دست داشته باشد چهل درجه برتری دارد. توصیه شده انگشتر عقیق به دست راست باشد.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما