چه سرویس جواهری برای نامزدی مناسب است؟

طلا و جواهر اقتصاد 100: انتخاب سرویس جواهر برای نامزدی یکی از مهم‌ترین خریدهای خانم‌های جوان است. به‌خصوص اگر جزو آن دسته از افرادی باشند که حفظ کلاس و زیبایی در عین ظرافت برای آن ها اهمیت زیادی دارد.

چه سرویس جواهری برای نامزدی مناسب است؟

به همین خاطر این سوال برایشان مطرح می‌شود که چه سرویس جواهری برای نامزدی مناسب است. زیرا می‌خواهند با حفظ پرستیژ خود، بدون استفاده اغراق‌آمیز از انواع جواهرات و فلزهای گران‌بها، یک استایل شیک و منحصربه‌فرد داشته باشند.

نکات مهم برای انتخاب سرویس جواهر نامزدی

سرویس‌های جواهر معمولاً با استفاده از فلزهای گران‌بها مانند طلای زرد و طلای سفید ساخته می‌شوند. اما اگر می‌خواهید بدانید چه سرویس جواهری برای نامزدی مناسب است، باید علاوه بر فلز مورد استفاده برای ساخت سرویس به سنگ‌های جواهری که برای ساخت آن به کار رفته‌اند نیز توجه داشته باشید.بعضی از افراد به خاطر اینکه بودجه کافی برای خرید سرویس‌های جواهر الماس، برلیان یا زمرد و یاقوت ندارند سرویس‌هایی را انتخاب می‌کنند که نگین های اتمی دارند. به‌طورکلی هر کس با توجه به سلیقه و بودجه‌ای که دارد، می‌تواند از میان سرویس‌های متنوعی که برای نامزدی طراحی می‌شوند یک گزینه را انتخاب کند. اما توجه به بعضی از فاکتورها ضروری است که عبارت‌اند از:

سبک طراحی سرویس

زوج‌های جوان باید با توجه به سلیقه خود از میان سرویس‌های جواهری که وجود دارند، سبک مورد علاقه خود را انتخاب کنند. بعضی از سرویس‌های جواهر دارای سبک کلاسیک بوده و بسیار ظریف و ساده هستند. این سرویس‌ها که معمولاً برای ساخت آن ها از طلای زرد یا رز گل استفاده می‌شود، دارای طرح‌های ساده یا طرح‌های هندسی هستند. اما بعضی از افراد هستند که به سبک‌های مدرن علاقه دارند. سبک‌های مدرن که معمولاً از طلای سفید ساخته می‌شوند، طرح‌های خلاقانه و پیچیده‌ای دارند و برای تزیین آن ها از سنگ‌های گران‌بها استفاده می‌شود.

رنگ سرویس

بعضی از زوج‌های جوان هستند که طلای زرد را می‌پسندند. اما با توجه به تنوع رنگ فلزات گران‌بها، امروزه سه نوع طلا با رنگ‌های زرد، سفید و رز گلد در بازار موجود است که هر کس متناسب با سلیقه و علاقه خود می‌تواند یکی از آن ها را انتخاب کند. حالا که می‌خواهید بدانید چه سرویس جواهری برای نامزدی مناسب است، بهتر است به این نکته توجه کنید که طلای زرد یک رنگ سنتی و کلاسیک است. اما در مقابل طلای سفید که یک رنگ خنثی و مدرن دارد، انتخاب افرادی است که به سرویس‌های مجلل و درخشان علاقه زیادی دارند. رز گلد نیز یک رنگ بسیار مدرن و گرم و عاشقانه است. سرویس‌های جواهری که با طلای رز گلد ساخته شده‌اند نیز سبک کلاسیک دارند.

کیفیت سرویس جواهر

اگر می‌خواهید از سرویس نامزدی خود تا سال‌های سال استفاده کنید، بهتر است حتماً از طریق فروشگاه‌های معتبر خرید خود را انجام دهید. زیرا سرویس‌های جواهر بی‌کیفیت دوام چندانی ندارند و به خاطر اینکه از طلاهای عیار پایین ساخته شده‌اند، زیبایی ظاهری چندانی هم نخواهند داشت. در مقابل سرویس‌های طلای باکیفیت که از طلای خالص ساخته شده باشند، دوام و ماندگاری بالایی دارند و تا مدت‌ها می‌توانید به‌عنوان یک یادگاری ارزشمند که خاطرات شیرین نامزدی شما را تداعی می‌کند از آن استفاده کنید.

قیمت سرویس جواهر

مهم‌ترین نکته‌ای که هنگام انتخاب سرویس جواهر برای نامزدی باید به آن توجه کنید، قیمت سرویس است. البته قیمت سرویس به عوامل مختلفی چون سنگ‌های جواهر، وزن طلای سرویس، طراحی و موارد دیگر بستگی دارد. بنابراین زوج‌های جوان باید برای خرید سرویس به جیب خودشان نگاه کنند.

انواع سرویس جواهر مناسب نامزدی

انواع سرویس جواهر مناسب نامزدی با توجه به سبک طراحی که دارند به چند دسته تقسیم می‌شوند. برای اینکه بتوانید از میان سرویس‌های متنوعی که در بازار موجود هستند، بهترین انتخاب را داشته باشید.

⦁ ابتدا باید بدانید که به طلای سفید علاقه دارید یا دوست دارید سرویس نامزدی شما طلای زرد باشد؟

⦁ سپس باید به این نکته توجه کنید که از سرویس‌های ظریف خوشتان می‌آید یا سرویس‌های سنگین را می‌پسندید؟

⦁ انتخاب سرویس جواهر برای نامزدی به لباس نامزدی شما هم بستگی دارد. زیرا نوع یقه لباس و رنگ لباس نامزدی هم باید در نظر گرفته شود.

نکته طلایی: در نهایت باید این را بدانید که این شما هستید که به‌عنوان ستاره جشن نامزدی می‌درخشید نه جواهراتتان! پس به جای اینکه سرویس‌های سنگین با نگین‌های درشت را انتخاب کنید تا بیشتر به چشم بیایید، یک سرویس ظریف و متناسب با لباس، اندام، فرم گردن و یقه لباستان انتخاب کنید. به این صورت زیبایی شما بیشتر به چشم می‌آید.

انواع سرویس‌های جواهر مناسب نامزدی عبارت‌اند از:

سرویس جواهر الماس

سرویس جواهر الماس با طلای زرد و سفید یکی از زیباترین و جذاب‌ترین سرویس‌های جواهر مناسب نامزدی است. آن دسته از افرادی که به طرح‌های کلاسیک علاقه دارند، می‌توانند سرویس‌های جواهر الماس که با طلای زرد یا رز گل ساخته شده‌اند را انتخاب کنند. به‌عنوان مثال سرویس جواهر کد ۱۰۰ جواهری عبداللهی یکی از زیباترین و خاص‌ترین سرویس‌های جواهر است. این سرویس با الماس‌های درخشان و بسیار ظریف ساخته شده است و علاوه بر گردنبند، دستبند و گوشواره هم دارد. الماس‌های طرح باگت و برلیان‌های درخشانی که برای ساخت این سرویس به کار رفته، می‌توانند برای جشن نامزدی بسیار مناسب باشند.

سرویس جواهر نامزدی فانتزی

بعضی از عروس خانم‌های خوش سلیقه به سرویس‌های منحصربه‌فرد با طراحی فانتزی علاقه دارند. این افراد که معمولاً برای خرید حلقه ازدواج هم وسواس زیادی به خرج می‌دهند، طرح‌های ویژه را انتخاب می‌کنند. در مجموعه جواهری عبداللهی برای این دسته از عروس خانم‌های خوش سلیقه نیز طرح‌های منحصربه‌فردی وجود دارد. به‌عنوان مثال سرویس جواهر کد T08 یکی از طرح‌های جذاب و منحصربه‌فرد است که برای نامزدی مناسب است. برای طراحی این سرویس از طرح سر پلنگ استفاده شده که با نگین‌های الماس و برلیان پوشیده شده است.

سرویس جواهر نامزدی طلای زرد

سرویس جواهر نامزدی طلای سفید

این روزها بیشتر عروس خانم‌های جوان ترجیح می‌دهند برای انتخاب سرویس جواهر نامزدی و سرویس عروسی، طلای سفید را انتخاب کنند. طلای سفید یک رنگ خنثی است و می‌توان آن را برای جشن‌های نامزدی و عروسی با لباس عروس هماهنگ کرد. 

سرویس جواهر نامزدی زمرد

اگر بودجه کافی برای خرید سرویس‌های جواهر دارید، بهتر است به جای خرید سرویس‌های ساده و معمولی یک سرویس خاص انتخاب کنید. احتمالاً حالا دیگر می‌دانید چه سرویس جواهری برای نامزدی مناسب است و فقط برای انتخاب طرح و کیفیت سرویس دچار تردید هستید.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما