این ساعت ها در سال جدید ترند دنیای مد هستند

طلا و جواهر اقتصاد 100: شروع سال جدید برای افراد علاقه‌مند و طرفدار مد، زمانی است که می‌تواند تعیین کند چه ترندهایی را می‌خواهند دنبال کنند و کدام ترندها را می‌توانند نادیده بگیرند.

این ساعت ها در سال جدید ترند دنیای مد هستند

ترند ساعت ۲۰۲۴ چیست؟

در صنعت ساعت، برخی از ترندها می‌توانند جدید باشند و برخی دیگر را می‌توان از سال‌های قبل منتقل کرد؛ بنابراین توصیه می‌شود همیشه از ساعت‌هایتان مراقبت کنید، زیرا هرگز نمی‌دانید چه ترندهایی قرار است در آینده تکرار شوند. 

1. ساعت‌های مربعی شکل

ساعت‌های مربعی شکل با چرخشی از مدرنیته، ظرافت را دوباره تعریف می‌کنند. آن‌ها از صفحه مدور کلاسیک فاصله گرفته و یک بیانیه جسورانه روی مچ ایجاد می‌کنند. پذیرش این ترند، راهی برای جابجایی مرزها و ایجاد استاندارد جدیدی برای سبک معاصر است.

ساعت‌های مربعی شکل از ترندهای سال 2024

ساعت‌های مربعی شکل، محصولات جاودانه و همه کاره‌ای هستند که می‌توانند در هر مناسبتی پوشیده شوند، به همین دلیل ما معتقدیم که آن‌ها ترند ساعت 2024 هستند. در ادامه دو مورد از بهترین ساعت‌های مربعی شکل را معرفی خواهیم کرد.

ساعت مچی عقربه‌ای مردانه تگ هویر CAW2111.FC6183

ساعت تگ هویر مدل CAW2111.FC6183، یکی از بهترین ساعت‌ها از خانواده موناکو است که طرح صفحه عقربه‌ای و موتور سوئیسی اتوماتیک دارد. این ساعت برای کارکرد به باتری نیازی نداشته و نیروی محرکه خودش را از طریق حرکت دست شما تامین می‌کند. با داشتن این ساعت کلاسیک، لاکچری و ترند می‌توانید به خوبی استایل شخصی خود را در معرض نمایش قرار دهید.

ساعت مچی عقربه‌ای زنانه اسمالتو ST1L105M0041

ساعت اسمالتو مدل ST1L105M0041، ساعتی سوئیسی است که طرح صفحه عقربه‌ای و موتور روندا 585 دارد. استفاده از نوسان ساز کوارتز در این ساعت باعث شده تا از ساعت‌های مکانیکی دقیق‌تر و قیمتی مناسب‌تر نسبت به آن‌ها داشته باشد. قاب ساعت اسمالتو مربعی شکل و از جنس بدنه فولاد ضد زنگ با آبکاری یونی است. علاوه بر این، بند استیل ساعت نیز فولاد ضد زنگ با آبکاری یونی می‌باشد.

2-صفحه‌های رنگی

صفحه‌های رنگی دوباره ترند شده‌اند. از قرمز آتشین گرفته تا صورتی پاستلی، محدوده رنگ‌ها بی پایان است. این دسته از ساعت‌ها سبک فرد را منعکس کرده و کاملا متفاوت نشان می‌دهند. علاقه‌مندان به تماشا، شروع به پذیرش پالتی می‌کنند که برخلاف هنجارهای سنتی است. هرچه آن‌ها رنگ بیشتری می‌بینند، برای آن‌ها جذاب‌تر می‌شود. به همین دلیل، صفحه‌های رنگی دیگر ترند ساعت 2024 هستند و به دلیل افزایش محبوبیت، برای سال‌های آینده نیز یک ترند باقی خواهند ماند. 

بهترین ساعت‌های دارای صفحه رنگی

1-ساعت مچی عقربه‌ای مردانه اسپریت مدل ES1G304M1045

2-ساعت مچی عقربه‌ای زنانه جاست کاوالی مدل JC1L253M0065

ساعت مچی عقربه‌ای مردانه اسپریت مدل ES1G304M1045

ساعت اسپریت مدل ES1G304M1045، محصولی شیک و با طراحی زیبا همراه با ترکیبی از کلاسیک و مدرنیته است. این محصول لوکس، جذابیتی بی پایان را به استایل شما اضافه می‌کند و به عنوان یک ساعت فشن روی مچ می‌درخشد. قاب ساعت گرد بوده و ظاهری بزرگ و متمایز دارد. از طرف دیگر، ترکیب قاب و بند استیل با صفحه نارنجی، احساس اسپرت و لوکس بودن را به ساعت اضافه می‌کند و طراحی کلاسیک و شیک، آن را برای تمامی مناسبت‌ها ایده آل می‌سازد.

ساعت مچی عقربه‌ای زنانه جاست کاوالی مدل JC1L253M0065

ساعت جاست کاوالی مدل JC1L253M0065، تجربه‌ای شیک و منحصربه‌فرد از مد را به همراه دارد. این محصول با ویژگی‌ها و طرح منحصربه‌فردی که دارد، انرژی و جذابیت جوانی را به تصویر می‌کشد. وجود موتیف خاص در این ساعت، آن را از ساعت‌های سنتی متمایز می‌کند. از طرف دیگر، برای ساخت قسمت‌های مختلف آن از مواد باکیفیت بالا استفاده شده است.

3-همکاری‌های بیشتر شرکت‌های ساعت‌سازی

در سال 2023، جهان ساعت‌ شناسی همکاری‌هایی را که قبلا هرگز تجربه نکرده بود، پذیرفت. نتیجه این همکاری‌ها، ساعت‌های فوق‌العاده قدرتمند بود. اگرچه چند سالی می‌شود که این همکاری‌ها وجود دارد، اما سال گذشته رونق گرفت. اکنون که برندهای ساعت‌سازی درک بیشتری از روابط بین خود و شرکایشان دارند، مطمئن هستیم که افزایش همکاری‌ها، دیگر ترند ساعت 2024 خواهد بود.

4-طرح‌های مینیمالیستی

برخلاف ساعت‌های بزرگ و پرزرق‌وبرق که در سال‌های گذشته محبوب بودند، ما معتقدیم سال 2024 سال طراحی‌های مینیمالیستی است. این ساعت‌ها دارای خطوط تمیز و ساده با اسم برندی هستند که کوچک نوشته است. با داشتن ساعتی با این طرح، می‌توان ظاهر ظریف‌تری ایجاد کرد و به راحتی می‌توان آن را هم در روز و هم در شب مورد استفاده قرار داد.

طرح‌های مینیمالیستی از دیگر ترندهای ساعت 2024

اگر می‌خواهید ساعتی داشته باشید که برای همیشه ماندگار باشد و جذابیت خود را از دست ندهد، باید ساعتی را انتخاب کنید که ماهیت مینیمالیستی داشته باشد. در ادامه دو مورد از ساعت‌های مینیمالیستی را به شما معرفی خواهیم کرد.

ساعت مچی عقربه‌ای مردانه موادو مدل 0607199 (MO-07-1-14-1493)

ساعت‌های برند آمریکایی (ساخت سوئیس) موادو بیانگر ده‌ها سال تجربه در تولید ساعت‌هایی باکیفیت بالا است. ساعت‌های Movado از تکنولوژی نوآورانه و پیشرفته، موادی باکیفیت بالا و طراحی ساده و ناب برخوردارند. ساعت مچی مردانه موادو مدل MO-07-1-14-1493 محصول کشور سوئیس با طرح صفحه عقربه‌ای قلب تپنده کوارتز با فرکانس بسیار زیاد 32768 بار در ثانیه در این ساعت باعث دقت بالای این ساعت می‌باشد. این ساعت موادو با طرح لاکچری و مینیمال خود، در واقع یک اثر هنری بر روی دستان شما خواهد بود.

ساعت مچی عقربه‌ای زنانه اسپریت مدل ES1L143M0095

ساعت اسپریت ES1L143M0095 با طراحی ساده و مینیمالیستی خود، یک ساعت مچی زیبا و شیک برای بانوان است. این ساعت دارای بند استیل ضد زنگ رزگلد و صفحه نمایش نقره‌ای است که آن را به یک جزء مناسب برای هر پوششی تبدیل می‌کند. اسپریت مدل ES1L143M0095 از مواد باکیفیت بالا، ازجمله کریستال معدنی و مورد استیل ضد زنگ ساخته شده است که آن را مقاوم و قابل اعتماد می‌کند.

5-ظهور ساعت‌های هوشمند

با افزایش محبوبیت «اینترنت اشیا»، ساعت‌های هوشمند اکنون می‌توانند به دستگاه‌های هوشمند دیگر مانند تلفن‌ها و ردیاب‌های تناسب اندام متصل شوند. این باعث شده است که برای بسیاری از مصرف کنندگان جذابیت بیشتری داشته باشند. ساعت‌های هوشمند می‌توانند خیلی بیشتر از اینکه فقط زمان را مشخص کنند، انجام دهند. آن‌ها می‌توانند اهداف سلامتی شما را ردیابی کنند و حتی به شما اجازه می‌دهند به طور مستقیم از روی مچ دست خود پیام ارسال کنید.

افزایش ساعت‌های هوشمند دیگر ترند ساعت 2024

افراد زیادی سلامت و تندرستی خود را ردیابی می‌کنند، به همین دلیل ما معتقدیم که افزایش ساعت‌های هوشمند دیگر ترند ساعت 2024 خواهد بود. در ادامه دو مورد از بهترین ساعت‌های هوشمند بازار را معرفی خواهیم کرد.

اپل واچ اولترا

اپل واچ اولترا ساعت بسیار گران قیمتی بوده و مناسب افرادی است که ورزش‌های حرفه‌ای انجام می‌دهند یا می‌خواهند از ساعت خود حتی در سخت‌ترین شرایط محیطی نیز استفاده کنند. نمایشگر اپل واچ اولترا بزرگ‌ترین پنل استفاده شده تا به امروز توسط این سازنده آمریکایی است و اندازه‌ای 1.92 اینچی با رزولوشن 502 در 410 دارد و تراکم پیکسلی 338 را مقابل دیدگان شما قرار می‌دهد.

روشنایی این نمایشگر از 1000 نیت واچ سری 7 و 8 به 2000 نیت افزایش پیدا کرده تا حتی در بدترین شرایط نیز به وضوح بتوانید محتوای پنل را روشن کنید. از طرف دیگر این محصول قطعا مقاوم‌ترین ساعت هوشمند اپل هم هست.

ساعت هوشمند هوآوی مدل Watch Buds

هواوی watch buds یکی از محصولات جدید هواوی است که با دیگر اپل واچ‌های این برند تفاوت‌هایی دارد. داخل این ساعت دو عدد بادز قرار گرفته که با استفاده از آن‌ها می‌توانید مکالمه کرده و موسیقی گوش دهید. علاوه بر این، دارای ویژگی‌هایی همچون کنترل کیفیت خواب، ضربان خون، سطح اکسیژن خون و میزان استرس نیز هست.

ساعت هواوی مدل watch buds از 80 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و می‌تواند برای پیگیری فعالیت‌های ورزشی و کالری سوزانده شده بدنتان، دستیار خوبی باشد.

وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما در انتخابات جمعه 8تیر ، نهایتا چند نامزد با هم رقابت خواهند کرد؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما