از خواص و فواید روحی سنگ عقیق چه می دانید ؟

طلا و جواهر اقتصاد 100: این کانی از از دیرباز دارای قداست بوده و در مذاهب مختلف از آن با احترام یاد شده است. در روایات و نوشته های تاریخی گفته شده که حاکمان از این کانی به عنوان وسیله ای تزیینی و همچنین نوعی محافظ معنوی استفاده می کردند. از جمله اثرات روحی آن می توان به آرامش و پایداری ذهن و زندگی فرد اشاره کرد.

از خواص و فواید روحی سنگ عقیق چه می دانید ؟

در بعضی روایات مطرح شده است که هر کس از این سنگ استفاده کند، رزق و روزی آن بیشتر می شود. در گذشته معتقد بودند که همراه داشتن این کانی فرد را در برابر خطرات و بلا ایمن می کند و شخص کمتر به خطر می افتد. گفته می شود که این سنگ دارای میدانی از انرژی های مثبت در اطراف خود است؛ این مسئله موجب می شود تا فرد در زمان استفاده از این کانی علاوه بر دریافت این انرژی سرشار و مثبت، انرژی های منفی را نیز دفع کند.

اثرات  سنگ عقیق به گونه ای قوی در نظر گرفته می شود که روزگاری اشخاص، در زمان جنگ ها برای در امان ماندن از آسیب های گوناگون از این کانی استفاده می کردند. همانطور که گفتیم باور بر این است که این سنگ قدرت محافظت کننده و نگهبانی از انسان را دارد.

یکی دیگر از اثرات روحانی آن بر افکار فرد است، این کانی ترس و نگرانی را از انسان جدا می کند و افرادی که دائما دچار استرس و اضطراب هستند را از این رنج رهایی می بخشد. این مورد در زندگی امروزی بسیار مفید است چراکه در عصر حاضر انسان به دلایل مختلف و بعضا کم اهمیت همواره احساس اضطراب می کند و ذهنی آشفته دارد. ثبات بخشیدن به افکار و منظم کردن ذهن، به تندرستی هر چه بیشتر فرد کمک می کند.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما