معرفی جواهرات مدرن عربی در بهترین جواهر فروشی های دنیا

طلا و جواهر اقتصاد 100: برخی از زیورآلات و طلا‌های عربی به عنوان طلسم به کار می‌رفت. به دلیل سنگ‌های به کار رفته در جواهرات اعتقادات خاصی بر خاصیت این سنگ‌ها و انرژی سنگ‌ها داشتند.

معرفی جواهرات مدرن عربی در بهترین جواهر فروشی های دنیا

طلای عربی به عنوان طلسم

امروزه نه تنها در کشور‌های عربی بلکه در کشور خودمان از سنگ‌های خاصی برای شفای بیماری‌های جسمی و روحی استفاده می‌شود. معروف‌ترین آن‌ها، سنگ آبی چشم نظر است که باور داریم انرژی‌های منفی را که از چشم دیگران ساطع شده است، دور می‌کند.

زیورآلات زنان عرب

زیورآلات عرب‌ها از گذشته تا کنون تغییرات چندانی نکرده و شاید کمی سبک ساخت این جواهرات تغییر و تحول پیدا کرده است. پیش از این شما را با زیورآلات قوم عرب ایران آشنا کرده‌ایم. در اینجا ما برخی از زیورآلات زنان عرب را معرفی کردیم.

سرویس طلا عربی بزرگ

یکی از زیورآلات زنان عرب این مدل از سرویس‌های طلا است. از مهم‌ترین ویژگی‌های سرویس طلای بزرگ عربی، قیمت بالا، طراحی کلاسیک و شلوغ و همچنین وزن بالای آن می‌توان گفت. یکی از سرویس‌های طلای عربی گردنبند بزرگی است که همواره در طول تاریخ نشان‌دهنده شیک بودن و ثروت و تجمل گرایی است. بیشتر این گردنبند‌ها با جواهرات گران قیمتی مثل زمرد و الماس تزیین شده است.

این نوع گردنبند‌ها از وزن بالا و سنگینی برخوردار هستند که استفاده از آن فقط در مجالس و مهمانی‌های مهم توصیه می‌شود. به این دلیل که وزن بالای آن در مدت طولانی به گردن آسیب جدی وارد می‌کند. این نوع گردنبند عربی اغلب از طلای زرد 21 عیاری تشکیل شده است. تأکید طراحان و تولید‌کنندگان طلای عربی، بیشتر بر روی چشم گیر بودن گردنبند‌های طلا است و این نوع گردنبند‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که از روی گردن تا روی سینه را می‌پوشاند.

سرویس طلای عربی جدید

با توجه به پیشرفت‌های طراحان عربی در صنعت جواهرات و زیورآلات، شاهد انواع متفاوتی از تولید جواهرات و سرویس طلای عربی هستیم. این سرویس طلا از زیورآلات زنان عرب، طرفداران بیشتری دارد و از جذابیت بیشتری برخوردار است.

وقتی امروزه جواهرات و زیورآلات زنان عرب را با سبک‌های قدیم و گذشته بررسی می‌کنیم، می‌بینیم که تأثیرات طرح‌های دوران باستان در جواهرات مدرن به صورت ثابت مانده و تنها تفاوتشان در ساختار است. از نظر اندازه نیز اکنون بعضی از آن‌ها از قطعه‌های بزرگ در تزئینات گردنبند‌ها و دستبند‌ها استفاده نمی‌شود و ساده‌تر شده است. طراحان جواهرات در انواع طراحی‌های مدرن، کلمات و عبارات و حتی ابیات شعر‌های عربی، اسامی متبرک و آیات مقدسی را به شکلی زیبا و خاص به نمایش می‌گذارند که در نوع خود یکتا و قابل توجه است.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما