هزار و یک خاصیت نهفته در سنگ مروارید را نادیده نگیرید

طلا و جواهر اقتصاد 100: مروارید را می‌توان یکی از با ارزش‌ترین سنگ‌های قیمتی در تمامی اعصار به شمار آورد. در دوران باستان، مروارید نماد ماه بود و ویژگی‌های جادویی به آن نسبت می‌دادند.

هزار و یک خاصیت نهفته در سنگ مروارید را نادیده نگیرید

خواص درمانی و ویژگی‌های سنگ مروارید

البته چینی‌های قدیم این سنگ گران‌بها را طلسم ضدآتش و ضد اژدها می‌دانستند و جوامع دیگری نیز در دنیا وجود داشت که مروارید را نماد پاکی و عفاف به شمار می‌آوردند. این سنگ همچنین دارای نیروی حیات‌بخش است. 

مروارید اعصاب، غدد فوق کلیه، طحال و عضلات را تقویت می‌کند. برای زخم معده نیز مؤثر بوده و از روده‌ها محافظت می‌کند. برای تب و سردردها مفید است. همچنین نیروی حیات در انسان ایجاد می‌کند و باعث تقویت چشم‌ها می‌شود. استفاده از مروارید برای بیماری‌های دستگاه مجاری ادارار و کلیه مفید است و به دفع سنگ کلیه کمک می‌کند.

جالب است بدانید که برای جبران کمبود کلسیم از مروارید استفاده می‌شود. تغییرات ناگهانی خلق‌وخوی، اضطراب و نگرانی‌ها را از بین می‌برد و ابتکار، حساسیت و الهام به انسان می‌بخشد. استفاده از مروارید برای درمان خارش‌های درونی مفید است. همچنین این سنگ زیبا برای درمان جوش، کورک و حساسیت پوستی بسیار مؤثر است. تنظیم غدد درون‌ریز و کاهش التهابات دستگاه تناسلی در زن و مرد از دیگر خواص درمانی مروارید است.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما