با معنی گوشواره در گوش راست زنان بیشتر آشنا شوید

طلا و جواهر اقتصاد 100: اغلب خانم‌ها از گوشواره برای هر دو گوش خود استفاده می‌کنند، اما برخی مواقع در کنار گوشواره‌ای که برای هر دو گوش استفاده می‌شود برخی خانم‌ها از پیرسینگ‌ها و یا گوشواره‌های میخی در یک گوش خود نیز استفاده می‌کنند.

با معنی گوشواره در گوش راست زنان بیشتر آشنا شوید

همان‌طور که گفتیم گوشواره در گوش زنان به یک مفهوم واحد و خاص اشاره نمی‌کند، و صرفا جنبه زینتی دارد. اغلب خانم‌ها از گوشواره برای هر دو گوش خود استفاده می‌کنند، اما برخی مواقع در کنار گوشواره‌ای که برای هر دو گوش استفاده می‌شود برخی خانم‌ها از پیرسینگ‌ها و یا گوشواره‌های میخی در یک گوش خود نیز استفاده می‌کنند.

بسیاری از خانم‌هایی که می‌خواهند در مجالس خاص بدرخشند و از یک استایل خاص پیروی کنند، در گوش راست خود نیز از پیرسینگ‌ها و گوشواره‌های میخی استفاده می‌کنند. گاهی اوقات ست‌کردن پیرسینگ گوش و پیرسینگ بینی یا شکم در بین بانوان فقط با گوش راست انجام می‌گیرد؛ یعنی مدل پیرسینگی که برای گوش استفاده می‌کنند با مدل دیگری که برای شکم استفاده می‌کنند شبیه به یکدیگر است و برای ست‌کردن فقط از گوش راست استفاده می‌شود.

گوشواره‌ها خود انواع و اقسام مختلفی دارند که مناسب با تیپ شخصیتی خانم‌ها، و همچنین مناسب با رنگ لباس و یا حتی مناسب با یک تاریخ خاص انتخاب می‌شوند. خانم‌ها از انواع مختلف گوشواره‌های طلا و نقره و همچنین گوشواره‌های بدلیجات که شامل گوشواره‌های رنگ ثابت، استیل و یا روکش طلا هستند استفاده می‌کنند. این گوشواره‌ها علاوه بر تنوع در جنس، تنوع ظاهری بالایی نیز دارند. به‌عنوان‌ مثال گوشواره‌های حلقه‌ای، قلبی شکل، گلبرگی و گوشواره‌های آویزی جزو پرطرفدارترین نوع گوشواره‌ها هستند که بسته به سلیقه خانم در هر دو گوش و یا در یک گوش استفاده می‌شوند.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما