معرفی خواص درمانی سنگ فوق العاده کهربا که از آن بی خبرید

طلا و جواهر اقتصاد 100: این سنگ دارای انرژی محافظت روانی قوی است و یک سنگ گرم و دوست داشتنی برای پوشیدن است، کهربا به تعادل احساسات، پاکسازی ذهن و آزادسازی انرژی منفی کمک می‌کند.

معرفی خواص درمانی سنگ فوق العاده کهربا که از آن بی خبرید

1– پاکسازی روح

سنگ کهربا به عنوان یک پاکسازی‌کننده قوی روح شناخته می‌شود. کهربا سنگ محبوبی است. چراکه کهربا دارای خواص متافیزیکی شگفت‌انگیزی است که با از بین بردن فوبیا و ترس و با جذب درد و انرژی منفی به کاهش استرس کمک می‌کند. علاوه‌براین، افسردگی را نیز برطرف می‌کند. کهربا به عنوان یکی از بهترین کریستال‌ها یا سنگ‌های طبیعی شناخته شده است که می‌توان از آن برای محافظت در برابر حملات روانی نیز استفاده کرد.

2– درمان مفاصل

از دیگر خواص درمانی سنگ کهربا می‌توان به کاهش التهابات مفصلی و روماتیسم و همچنین کاهش و بهبود درد کمر اشاره کرد.

3– درمان زخم

یکی از خواص جالب سنگ کهربا کمک به بهبود و درمان انواع زخم‌هایی است که در ناحیه‌ی زانو، ساق پا و ماهیچه‌های بدن شکل می‌گیرند.

4– پاکسازی و درمان بدن

سنگ کهربا بیماری را از بدن بیرون می‌کشد و موجب بهبود بخشیدن به سیستم ایمنی بدن می‌شود. از دیگر خواص سنگ کهربا افزایش سوخت و ساز بدن است که باعث تقویت عملکرد و پاکسازی کبد و همچنین تیروئید می‌شود.

کهربا باعث باز شدن راه مرکز گلو می‌شود که گواتر و سایر مشکلات گلو مانند برونشیت و عفونت‌های مجرای تنفسی رادرمان می‌کند.

5– پاکسازی پوست

از خواص دیگری که برای سنگ کهربا می‌توان نام برد، درمان انواع آلرژی‌‌ها و بیماری‌های پوستی مانند اگزما، دمل و کورک و خارش‌های پوستی است.

6– پاکسازی ذهن

این سنگ با تحریک عقل باعث افزایش اعتماد‌ به نفس می‌شود که موجب بروز خلاقیت ذهن می‌شود. همچنین قسمت‌های راست و چپ مغز را نیز متعادل می‌کند. از دیگر خواص شگفت انگیز سنگ کهربا می‌توان به تشویق خودانگیختگی و به ارمغان آوردن خرد، تعادل و صبر اشاره کرد.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما