قواعد شیک ترین ست لباس و ترکیب رنگ ها در مد و استایل

طلا و جواهر اقتصاد 100: شیک ترین روش های ترکیب رنگ ها را بشناسید.

قواعد شیک ترین ست لباس و ترکیب رنگ ها در مد و استایل

حتما برای شما هم پیش آمده که زمان زیادی را صرف کنید تا با چه نوعی از ترکیب رنگ ها و ست کردن رنگ ها (Set colors) برای مد و استایل شما مناسب تر است!؟ یا چگونه ترکیب رنگ های که مناسب شما است را پیدا کنید!؟ این دغدغه بسیار از مردم است. این یک علم است که شما بدانید کدام ترکیب رنگ ها باهم ست می شود. در دنیای مد قبلا تحقیقات فراوانی در این مورد شده است. با استفاده از دانشی که در این مقاله مهم موجود است شما در مورد ست کردن و ترکیب رنگ ها آگاهی کاملی خواهید داشت. 

کدام ترکیب رنگ ها برای شما مناسب است!؟!

احتمالا برای هر یک از شما سوال است که انتخاب چه رنگ لباسی می تواند برایتان مناسب باشد؟ قطعا ، آگاهی از ویژگی های هر یک از رنگ ها ، تشخیص رنگ های سرد ، رنگ گرم ، خنثی ، پرجنب و جوش و … به شما در انتخاب رنگ مناسب کمک خواهد کرد . بنابراین روانشناسی رنگ ها و خلق و خو ممکن است در مورد همه آنها درست نباشد اما نقطه شروع خوبی است. به عنوان مثال رنگ های آبی و سبز ، سرد هستند و باعث آرامش می شوند. رنگ های قرمز ، زرد، نارنجی گرم می باشند و برای روحیه دهی به شما کمک می کنند. اما زمانی که این موارد با استفاده از فنون ترکیب رنگ ها با هم مخلوط می‌شوند ، معنا و مفهوم دیگری پیدا خواهند کرد. سایه های روشن و یا خنثی، آرامش بخش و نرم باشند . همچنین رنگ های پررنگ و جیغ تر می‌توانند انرژی بیشتری برای شما به ارمغان بیاورند. خودتان امتحان کنید ، به لباس هایتان نگاه کنید! احساسات خود را در مورد هر رنگ لباس متوجه خواهید شد. لباس هایی با رنگ های متضادی را با هم ترکیب کنید ، برای نمونه رنگ های روشن و خنثی ، نتیجه احساسات خود را می‌بینید که مثلا اعتماد به نفس شما کمتر یا بیشتر می شود.

برای داشتن استایل زیبا چه رنگ های را با هم ست کنید

از ترکیب رنگ ها (Color combination) مختلف را برای فعالیت های روزمره تان استفاده کنید .مثلا رنگ سبز باعث حس آرامش به هنگام صبحانه خوردن شده و در محیط کار می تواند رنگ سنگینی باشد . پس ست کردن رنگ ها؛ با توجه به محیط و فعالیت و احساساتی که هر کدام از رنگ ها به ما منتقل می کنند متفاوت است . خودتان می توانید با امتحان کردن رنگ های مختلف باهم و پوشیدن آنها متوجه احساساتتان شده و در نتیجه بدانید در کجا ، چه رنگ لباسی را باهم ست کنید. به طور کلی علاوه بر آگاهی و شناخت روانی همه رنگ ها باید تجربه و آزمایش کنید تا بتوانید بهترین ترکیب رنگ ها را باهم ست کرده و مناسبترین را برای خود برگزینید. اما نیازی به این کار نیست. در ادامه با بهترین ست کردن رنگ ها آشنا خواهید شد و علم این کار را فرا خواهید گرفت.

رنگ های که با ست کردن آن ها؛ شما جذابتر می شوید.

فلسفه ست کردن چند رنگ لباس با هم اهمیت فراوانی دارد. دو رنگ مکمل و متضاد به خوبی با هم ست می شوند . به عنوان مثال ، ترکیب رنگ سبز و زرد ، مناسب بهار است و ست کردن رنگ های آبی کم رنگ با صورتی با فصل بهار هماهنگ خواهد بود و آن را آرام می‌کند. در صورتی که استایل و رنگ های کلاسیک را می‌پسندید، می توانید از رنگ آبی و قرمز استفاده کنید. اما اگر دوست دارید استایل و مد بدون حد و مرز داشته باشید؛ سایه های نارنجی ،مشکی، بنفش ،مرجانی و سورمه ای را باهم ترکیب کنید . هماهنگ کردن هر کدام از این رنگ ها می تواند به نوبه خود فوق‌العاده بی نظیر باشد. ترکیب سایه های روشن نیز ایده ای عالی است . ترکیب رنگ های بنفش ، سفید ، خاکستری و صورتی شما را زیبا می‌کند .

چه رنگ ها و چه لباس های را باهم ست کنیم

روش های تجربی زیادی برای ست کردن رنگ ها با هم وجود دارد. اما نیازی به این کار نیست. وقت شما با ارزش است پس برای همین با آموزش بهترین ترکیب های رنگی که در اینجا وجود دارد؛ شیک تر و زیبا تر خواهید بود. برای این کار کافی است موارد و نکات زیر را به خاطر داشته باشید. با استفاده از این نکات و تکنیک های ست کردن رنگ ها؛ مد و استایل خود را بهبود ببخشید. در اینجا نمونه ای از بهترین و شیک ترین ترکیب رنگ ها که به زیبای با هم ست می شوند را مشاهده خواهید کرد:

ترکیب رنگ زرد و طوسی

اگر فردی با طبع گرم هستید؛ رنگ های خردلی ، خاکی و سبز تیره را انتخاب کنید. در صورتی که سرد هستید، با سایه های زرد روشن و سبز رنگ هماهنگ شوید . برای مثال یک بلوز زرد رنگ را با یک دامن خاکستری رنگ و یا شلوار جین ست کنید و از اکسسوری های سبز رنگ در کنار آنها استفاده کنید . ست کردن رنگ های سبز و زرد زیبای خاصی را به استایل شما خواهد داد.

ترکیب و ست کردن آبی کم رنگ و صورتی

ست کردن رنگ های آبی کمرنگ با صورتی ، شما را به یاد بهار و طراوت می اندازد. سایه های صورتی ، ظریف هستند ، اما وقتی به طور مناسبی با بقیه رنگ ها ست شوند؛ می‌توانند چشم نواز و دلبرانه باشند. یک ژاکت آبی کم رنگ و یا صورتی برای روزهای سرد سال عالی است . می توانید از رنگ کلاسیک و پر طرفدار مشکی، در کنار این رنگهای زیبای پاستیلی بهره بگیرید . برای مثال یک مجموعه مشکی بپوشید و برای لوازم جانبی از رنگ های پاستلی استفاده کنید . یک جفت کفش سفید با این استایل عالی ست .

ترکیب رنگ های قرمز و مشکی مانند این عکس به خوبی با هم ست می شوند

محبوب ترین ست کردن رنگ ها در تمامی دوران مد و سبک زندگی؛ ترکیب و ست کردن رنگ قرمز با آبی است . شما می توانید یک کت یا بلیزر قرمز رنگ را با شلوار جین آبی هماهنگ کنید و بپوشید تا ظاهری تقریبا کلاسیک و معمولی داشته باشید. از یک بلوز سفید رنگ کمک بگیرید و از زیر کت بپوشید تا رنگ قرمز و آبی بیشتر دیده شود . این ترکیب رنگی؛ ست جذاب و ترکیب رنگی فوق العاده ای را در پی خواهد داشت.

ترکیب آبی کبالت و فیروزه ای

ست کردن آبی کبالت و فیروزه ای، شما را قدرتمند نشان می دهد. لازم نیست حتما این ترکیب رنگ را با لوازم سفید و یا خنثی هماهنگ کنید! بلکه می توانید از اکسسوری های نقره ای و طلایی بهره بگیریدی تا یک استایل شیک داشته باشید . در این ست رنگی خود را محدود نکنید. یک لباس آبی با کفش فیروزه ای رنگ ، شما را زیبا نشان می دهد و در عکس ها بی نظیر خواهید شد.

ست کردن رنگ های نارنجی و آبی

برای این ترکیب رنگی، از یک شلوار آبی مانند جین را با یک قطعه دیگر که سایه نارنجی داشته باشد به کار ببرید . این کار شما را متفاوت تر از همیشه می کند . از یک کفش مناسب برای این استایل بهره بگیرید. برای مثال یک صندل شیک که رنگی روشن داشته باشد تا طلوع و روشنایی را برایتان به ارمغان بیاورد. این ست رنگی جذابیت مد و استایل شما را چند لول افزایش خواهد داد.

ست کردن نارنجی و مشکی

هیچ رنگی به اندازه یک نارنجی روشن، به یک لباس مشکی جلا و زیبایی نمی دهد . پوشیدن شلوار هایی با سایه روشن مانند نارنجی خجالت آور نیست . از یک شلوار مشبک بلند نارنجی رنگ با بلوز و یا تاپ مشکی استفاده کنید تا اگر شکم دارید با این رنگ مشکی کمتر دیده شود .

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما