تفاوت عطر های زنانه و مردانه در چیست؟

طلا و جواهر اقتصاد 100: عطرها عمدتا از نظر ترکیبی و رایحه ها متفاوت هستند. برخی از عطرها با رایحه معطر به دلیل ph، عرق نوع پوست و همچنین به دلایل فرهنگی دارای تفکیک جنسیتی یعنی زنانه و مردانه می‌باشند.

تفاوت عطر های زنانه و مردانه در چیست؟

به عنوان مثال استفاده از رایحه های گل و مشک برای خانم ها بیشتر رایج است. با این حال اگر مردی از عطر زنانه استفاده کند یا برعکس، هیچ آسیبی به پوست وارد نمی‌کند و فقط خلاف جهت مد و استایل اقدام کرده است.

تفاوت عطر زنانه و مردانه در رایحه معطر به دلیل ph، عرق نوع پوست و همچنین به دلایل فرهنگی است.

تنها ایراد استفاده از عطر های مردانه و زنانه به صورت برای غیر همجنس، این است که عطر سریعتر تبخیر می‌شود و بنابراین ماندگاری کمتری خواهد داشت. هر نوع رایحه با توجه با توجه به موارد فوق از نظر غلظت، قیمت و مدت زمان متفاوت است، زیرا درصد روغن های معطر یکسان می‌باشد.

انواع طبع عطر ها به چه صورت است؟

به طور کلی، عطرها دارای دو طبع متفاوت سرد و گرم هستند که هرکدام رایحه و خصوصیات مخصوص خود را دارند.

 معمولا عطر هایی با طبع گرم، مناسب برای فصل زمستان و پاییز و عطرهایی با طبع سرد مناسب برای فصل تابستان و بهار می باشند.

عطر با طعم سرد چه ویژگی های دارد؟

معمولا عطر هایی با رایحه و بوی گل های تازه بریده شده، علف خیس و میوه های تازه که رایحه ای ملایم و با طراوت و خنک دارند را عطر هایی با طبع سرد می‌‌گویند که مناسب برای فصل تابستان می باشند.

خواص عطر با طبع گرم چیست؟

به عطر هایی که دارای رایحه و نت های دارچین، کدو تنبل و چوب صندل هستند! فکر کنید، ای نوع عطرها گرما و حرارت خاصی را به پوست بدن شما می بخشند. در واقع به عطرهایی که دارای طبع و خصوصیات گرمابخش هستند، عطرهایی با طبع گرم می گویند.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما