توصیه‌ای به خریداران طلا:

تا این زمان از مبادله طلا خودداری کنید

طلا و جواهر اقتصاد 100 : رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه در شرایط کنونی هر لحظه ممکن است قیمت‌ها در بازار تغییر کند به مردم توصیه کرد تا ثبات قیمت‌ها در مبادله طلا و سکه خودداری کنند.

تا این زمان از مبادله طلا خودداری کنید

بر خلاف روز‌های گذشته امروز در بازار قیمت طلا و سکه کاهش یافت؛ در حالی که امروز بازار‌های جهانی تعطیل و قیمت انس ثابت بود با افت نرخ دلار، قیمت طلا و سکه نیز کاهشی شد.

نادر بذرافشان رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره وضعیت بازار طلا و سکه اظهار داشت: بازار‌های جهانی تعطیل است و قیمت انس روی ۲۳۲۹ دلار مانده است؛ اما در بازار‌های داخلی قیمت‌ها روند کاهشی داشت.

وی افزود: هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۴۵ هزار تومان کاهش به ۳میلیون و ۶۱۵ هزار تومان رسید، قیمت سکه طرح جدید با ۱ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان کاهش ۴۳ میلیون تومان شد. قیمت سکه طرح قدیم با ۱ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان کاهش ۴۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، نیم سکه با ۴۵۰ هزار تومان کاهش ۲۶ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان، ربع سکه با ۴۵۰ هزار تومان کاهش ۱۶ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی نیز با ۴۰۰ هزار تومان کاهش ۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان شد.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران اضافه کرد: امروز در بازار حباب سکه نسبت به روز گذشته ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان کاهش پیدا کرده و در حال حاضر به ۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است.

بذرافشان با اشاره به وضعیت تقاضا در بازار سکه و طلا اظهار داشت: بازار بدون هیچ رونق و تقاضایی روز‌های اولیه سال را طی می‌کند و همان شرایط بحران با توجه به نوسانات و افزایش قیمت‌های التهابی تشدید شده و رکود بازار بیشتر شده است.

به گفته وی با حراج شمش طلا در مرکز مبادله و کاهش نرخ ارز امروز قیمت‌ها در بازار سکه و طلا کمی تعدیل شده است.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: تفاوت قیمت طلا و سکه به دلیل حباب بیشتر شد و یکباره به کانال ۱۰ میلیونی رسید. روز گذشته حباب سکه تا ۱۰ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان نیز رسید، اما عصر شنبه به ۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و امروز به ۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید که ناشی از نوسان قیمت طلا بود.

بذرافشان با بیان اینکه این روز‌ها با نوسانات قیمتی زمان مناسبی برای ورود به بازار نیست، گفت: افزایش قیمت غیرکارشناسی و دور از انتنظار در بازار به همان نسبت کاهش قیمت دور از ذهن نیز دارد؛ به مردم توصیه می‌کنیم حتما در بازار‌هایی که التهاب دارد ورود نکنند و سعی کنند زمانی نسبت به مبادله اقدام کنند که قیمت‌ها در طول چند روز و هفته ثبات نسبی را طی کند.

وی اضافه کرد: مردم سعی کنند زمانی که بازار التهاب‌های غیرکارشناسی دارد و افزایش نرخ ارز بازار‌های داخلی را تحت تاثیر قرار می‌دهد از ورود به بازار اجتناب کنند. برای مثال روز گذشته و امروز به یکباره افزایش ۴ میلیونی و کاهش ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی در سکه داشتیم در این بازار هر لحظه ممکن است با نوسان بازار جهانی، نرخ ارز و اخبار سیاسی و اقتصادی مثبت یا منفی شرایط تغییر کند.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران در پایان گفت: بنابراین زمانی که مردم قصد خرید دارند جهت قیمت‌ها و شرایط بازار و ثبات را بررسی کنند و سپس مبادلات طلا و سکه را انجام دهند.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

در شرایط فعلی کدام بازار را برای سرمایه گذاری مناسب تر و کم ریسک تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما