ترفندی ساده و خانگی برای تمیز کردن گوشواره های زنانه

طلا و جواهر اقتصاد 100 : گوشواره یک نوع اکسسوری پرطرفدار است که اگر کثیف و خاک گرفته به نظر برسد زیبایی ظاهری شما را تا حد بسیار زیادی تحت تاثیر قرار می‌دهد.

ترفندی ساده و خانگی برای تمیز کردن گوشواره های زنانه

از این گذشته گوش بسیار حساس است و ورود آلودگی و میکروب به آن عامل اصلی در ایجاد عفونت است. با تمیز کردن گوشواره‌ها در خانه به طور منظم می‌توانید در عین حال که زیباتر به نظر میرسید از سلامت گوش هایتان هم مراقبت کنید. 

گوشواره‌هایتان را با آب گرم شستشو دهید

این روش بسیار ساده برای زمان‌هایی که به هیچ امکاناتی دسترسی ندارید بسیار مناسب است. لازم است اضافه کنیم که با این روش ساده گوشواره‌ها مانند تمیز کردن با محلول شوینده زیورآلات براق نخواهند شد اما در پاک شدن گوشواره‌ها از آلودگی و گرد و غبار کارآمد است.

برای تمیز کردن گوشواره با آب گرم ابتدا دستان خود را به خوبی بشویید ئ سپس مقداری آب را درون قابلمه روی شعله گاز به جوش بیاورید. آب داغ این خاصیت را دارد که به سطح گوشواره شما درخشندگی کمی ببخشد، گرد و غبار را از روی سطح گوشواره های شما پاک کند و میکروب ها را از بین ببرد. از این گذشته استفاده از آب گرم برای همه انواع گوشواره‌ها مناسب بوده و آسیبی به فلز گوشواره شما وارد نمی‌کند.

وقتی آب به نقطه‌جوش نزدیک شد حرارت را خاموش کنید و گوشواره‌ها را داخل آب قرار دهید. بعد از دو دقیقه برای تمیز کردن گوشواره‌ها با استفاده از یک مسواک نرم شروع به فرچه زدن آن‌ها کنید تا تمام آلودگی‌های باقیمانده بر سطح و اتصالات گوشواره به خوبی پاک شوند. بعد از اتمام شستشو گوشواره‌ها را با آب گرم آبکشی کرده و با یک حوله نرم و نخی خشک‌کنید.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما