پیشگری از سرماخوردگی و آنفولانزا در نوروز با اکسسوری نقره

طلا و جواهر اقتصاد 100 : نقره بین تمام عناصر موجود بالاترین میزان رسانایی الکتریکی را دارد و همچنین در بین تمام فلزات بیشترین میزان رسانایی گرمایی را دارد. تاثیر نقره بر بدن بسیار زیاد می‌باشد و از گذشته تا امروز مورد استفاده همه انسان‌ها بوده است.

پیشگری از سرماخوردگی و آنفولانزا در نوروز با اکسسوری نقره

خواص درمانی نقره

تاثیر نقره بر گردش خون

در زمان عصبانیت، گردش خون در بدن انسان زیاد شده به همین دلیل رنگ صورت افراد غالبا قرمز می شود. با استفاده از فلز نقره، نظم ارگانیسم و سوخت و ساز بدن تنظیم شده و موجب ایجاد آرامش در افراد می گردد پس میتوان گفت یکی از فواید نقره ایجاد آرامش است. به همین دلیل است که برای زنان و مردان با فشار خون بالا استفاده از زیورآلات نقره بسیار توصیه شده است.

تاثیر نقره بر بدن

آیا می‌دانید کدر شدن رنگ نقره در اثر چیست؟ زمانی که غده‌های بدن شما فعالیت منظم و خوبی ندارند و ترشح عرق و چربی روی پوست شما زیاد باشد، رنگ نقره را کدر و تیره می‌شود. اکنون شما باید به پزشک مراجعه کنید و از ایشان کمک بخواهید. اگر نقره شما به سرعت کدر نشد و تغییر رنگ نداد، یعنی ایراد غدد ندارید. درنتیجه ترشح چربی‌ها و عرق شما متعادل بوده و جای نگرانی نیست.

سایر خواص درمانی نقره

از مهم‌ترین خواص درمانی نقره، درمان و پیشگری از سرماخوردگی و آنفولانزا است. این کار با تقویت سیستم ایمنی بدن انجام می‌شود.

نقره به درمان سایر بیماری‌های پوستی مانند پسوریازیس و اگزما کمک می‌کند.

رشد مجدد و کاملاً غیر منتظره بافت و استخوان انسان در محل عفونت‌ها از خواص درمانی نقره است.

التیام‌دهنده زخم‌ها و بیماری‌های پوستی است.

از خواص درمانی نقره می‌توان به جلوگیری و پیشگیری از ورود ویروس به بدن و همچنین مبارزه با ویروس‌های وارد شده به بدن اشاره کرد.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما