استایل تان را با انگشترهای رنگ به رنگ جذاب تر کنید

طلا و جواهر اقتصاد 100 : انگشترها نه تنها پرطرفدارترین، بلکه جزء چشم‌گیرترین اکسسوری‌های استیل در دنیای مد و فشن هستند. زیبایی دست و انگشتان با این وسیله دو چندان می‌شود.

استایل تان را با انگشترهای رنگ به رنگ جذاب تر کنید

استایل جذاب با انگشتر

 اما همانند تمامی اکسسوری‌های دیگر، هنگام استفاده از انگشتر باید به نکاتی توجه داشته باشید. برای مثال؛ اگر انگشتان کوتاهی دارید، از انگشترهای ظریف و باریک، مانند انگشتر استیل رینگ ساده باریک، استفاده کنید. زیرا این کار انگشت‌تان را کمی کشیده و لاغر نشان می‌دهد. اما گزینه مناسب برای انگشت‌های پهن، انگشترهای با طراحی پهن و تقریبا عریض، مانند انگشتر استیل کارتیر، می‌باشد.

در استفاده از اکسسوری استیل افراط نکنید!

با توجه به اینکه در کل این مقاله شما را تشویق به استفاده از اکسسوری استیل و نقش بی‌نظیر آن‌ها در استایل کردیم، استفاده اغراق آمیز از زیورآلات می‌تواند حتی باعث بدتر دیده شدن استایل شما شود. برای مثال هیچ وقت از چندین گردنبند و دستبند استفاده نکنید. این کار شما را شبیه به درخت کریسمس می‌کند. به طور کلی بهتر است با اصول ست کردن اکسسوری‌ها در کنار هم آشنا باشید.

اگر برای اولین بار قصد خرید زیورآلات را دارید، بهترین گزینه برای شما خرید گردنبند و دستبند کارتیه می‌باشد. این نوع از اکسسوری‌ها ضخامت متفاوتی دارند و به راحتی با هر نوع استایل و فرم بدن هماهنگ می‌شوند. خبر خوب این است که ما در گالری نوا استایل انواع اکسسوری با طرح کارتیه را برای خانم‌ها و آقایان موجود داریم.

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما