می دانید انداختن انگشتر در انگشت وسط به چه معناست؟

طلا و جواهر اقتصاد 100 : از آنجایی که تعادل دست انسان روی انگشت وسط او قرار می‌گیرد، انگشت وسط نشان‌دهنده تعادل کلی شخصیت فرد است.

می دانید انداختن انگشتر در انگشت وسط به چه معناست؟

معنی انداختن انگشتر در انگشت وسط

معنی انگشتر در انگشتهای مختلف را با انگشت میانی ادامه می‌دهیم. از آنجایی که تعادل دست انسان روی انگشت وسط او قرار می‌گیرد، انگشت وسط نشان‌دهنده تعادل کلی شخصیت فرد است. سیاره زحل نماد انگشت وسط است. اگر جزوه افرادی هستید که انگشتر را به انگشت سوم دست خود می‌اندازید کاملاً پیرو قانون بوده‌اید و طرف حق را در جدال بین نیک و بد می‌گیرید. بدون شک اگر عدالت می‌خواهید روی این افراد می‌توانید حساب کنید. به اعتقاد چینی‌ها انداختن انگشتر در انگشت وسط دست راست، نمایان کننده قابلیت فرد در تصمیم‌گیری درست در وضعیت‌های گوناگون است. چنین فردی استقلال فکری خوبی دارد.

هرچند انگشتر در انگشتهای مختلف انگشتر معنای خاصی دارد اما انداختن انگشتر در انگشت میانی دست چپ آنچنان مفهوم خاصی ندارد و بیشتر جهت زیبایی است. با این حال چنانچه دوست دارید توجهات را به خود جلب کنید و اصولا فردی با افکاری پیچیده می‌باشید، پیشنهاد ما انداختن انگشتر در این انگشت است. شما می‌توانید انگشتر را در این انگشتر بیندازید و آن را با گردنبند کارتیر مردانه و دستبند کارتیر ست کنید.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما