شرط کاهش قیمت طلا و سکه تا پایان سال اعلام شد؟

طلا و جواهر اقتصاد 100 : رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف ایران خاطر نشان ساخت مردم برای اینکه ارزش پول خود را حفظ کنند و سرمایه گذاری داشته باشند اقدام به خرید طلا می کنند به همین دلیل تقاضا افزایشی شده است.

شرط کاهش قیمت طلا و سکه تا پایان سال اعلام شد؟

رئیس کمیسیون تخصصی طلا جواهر،نقره اتاق اصناف ایران  گفت:در روزهای پایانی سال شاهد افزایش تقاضا و داد و ستدها در بازار طلا و سکه در میان همکاران و مردم هستیم .

وی در خصوص تاثیر عرضه طلا و سکه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت:قیمت ها برای مدت کوتاه کاهشی خواهد شد مگر اینکه این عرضه ها به طور مداوم تا پایان سال ادامه داشته باشد تا قیمت ها کنترل شود و به ثبات برسد.

امیریان خاطر نشان ساخت مردم برای اینکه ارزش پول خود را حفظ کنند و سرمایه گذاری داشته باشند اقدام به خرید طلا می کنند به همین دلیل تقاضا افزایشی شده است.

وی گفت:با توجه به نامه نگاری های کمیسیون تخصصی طلا در خصوص سامانه جامع تجارت و آسیب به صنف درخواست شده اجرای سامانه تجارت موقتا نگه داشته شود و بررسی و کارشناسی شود و انشالله تا پایان سال جواب خوبی به صنف طلا و جواهر داده شود.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا جواهر،نقره اتاق اصناف ایران در پایان گفت:مکاتباتی با روسای اتحادیه های سراسر کشور داشته ایم و هر گونه نظر یا پیشنهادی در خصوص صنعت طلا و جواهر دارند اعلام کنند و در سال آینده حتما از آنها دعوت خواهند شد و اتاق ایران مرکز مشاوره صنف طلا و جواهر است.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما