با بهترین ها و شاهکارهای ساعت سیکو آشنا شوید + عکس ها

طلا و جواهر اقتصاد 100: برند ژاپنی ساعت کاسیو اولین شرکتی است که ساعت‌های الکترونیک را روانه‌ی بازار کرد. این برند محبوب و پرطرفدار همواره بخاطر ساعت‌های مقاوم و مدل‌های متنوع خود در سراسر جهان شناخته می‌شود و کالکشن‌های مختلف آن هم توانسته‌اند توجه گروه‌های سنی مختلف آقایان، خانم‌ها و کودکان را به خود جلب کنند.

با بهترین ها و شاهکارهای ساعت سیکو آشنا شوید + عکس ها

معرفی بهترین ساعت های کاسیو مردانه

کاسیو به دلیل مقاومت، دوام و عمر بالای خود در بین آقایان از محبوبیت بالایی برخوردار است و با ارائه‌ی طرح‌های جدید و مدرن همواره توانسته توجه جوانان و نوجوانان را به خود جلب کند. تعدادی از بهترین مدل‌های مردانه‌ی این برند شامل موارد زیر است:

سیکو

۱. ساعت مردانه کاسیو مدل DW9052-1V G-Shock

DW9052-1V  یکی از بهترین ساعت های کاسیو از کالکشن جی‌شاک این برند است که در اصل برای موج‌سواران طراحی شد، اما ورزشکاران رشته‌های مختلف هم می‌توانند از آن استفاده کنند. با کمک امکانات و ویژگی‌های تعبیه شده در این مدل می‌توان مسافت طی شده را محاسبه کرده و از آن به عنوان کرنومتر هم استفاده کرد.

سایر مشخصات مدل DW9052-1V شامل موارد زیر خواهد بود:

سیکو

مقاومت بالا در برابر ضربه

مقاومت در برابر آب تا عمق ۲۰۰ متری

دارای چراغ اتوماتیک و قابلیت نمایش صفحه در فضای تاریک

تقویم از قبل برنامه‌ریزی شده تا سال ۲۰۳۹ و...

ساعت مردانه کاسیو مدل DW9052-1V G-Shock

۲. ساعت مردانه کاسیو مدل GA-1000-4A

یکی از مدل‌های کالکشن GRAVITYMASTER این برند است که استفاده از آن برای خلبان‌ها مناسب است. از جمله قابلیت‌های GA-1000-4A می‌توان به قطب‌نمای دیجیتال اشاره کرد که با فشاردادن دکمه‌ای که در سمت ساعت ۹ قرار دارد فعال می‌شود. در مقابل با فشردن دکمه‌ی کنار ساعت ۸ می‌توان تنظیمات ساعت را به حالت اولیه‌ی آن بازگرداند.

سیکو

سایر مشخصات و ویژگی‌های این مدل به شرح زیر است:

ضد ضربه

اندازه گیری دما

نشانگرها و عقربه‌های بزرگ برای خوانش آسان‌تر

امکان خوانش آسان در تاریکی

شب‌نما

تحمل بالا در برابر عوامل مخرب آب، شوک الکتریکی، دمای پایین، لرزش و...

 

سیکو

۳. ساعت آنالوگ مردانه کاسیو مدل MRW200H-1BV

یکی دیگر از قدرتمندترین و بهترین مدل‌ های کاسیو MRW200H-1BV است که در اصل برای شنا و غواصی طراحی شده است. این ساعت کاملاً ضدآب بوده و می‌توانید تا عمق ۱۰۰ متری بدون هیچ‌گونه نگرانی از آن استفاده کنید؛ از طرفی دیگر طراحی عقربه‌ها و شماره‌ها با رنگ روشن و واضح یکی دیگر از نقاط قوت این مدل است چرا که می‌توان حتی در زیرآب هم به راحتی از گذر زمان مطلع شد.

البته توجه کنید که مدل MRW200H-1BV برای ست کردن با استایل‌های غیررسمی هم مناسب بوده و می‌توانید در محل کار، جلسات کاری یا دورهمی‌های دوستانه‌ی خود نیز از آن استفاده کنید. از طرفی دیگر تنوع رنگی موجود هم دست شما را برای انتخاب بهترین گزینه کاملاً‌ باز گذاشته است.

سیکو

۴. ساعت آنالوگ مردانه کاسیو مدل MDV106 Duro

یکی از گزینه‌های اسپرت موجود در فهرست بهترین ساعت‌ های کاسیو MDV106 Duro است که به دلیل مقاومت ۲۰۰ متری در برابر آب عمدتاً توسط شناگران و غواصان ماهر استفاده می‌شود. با این حال برای ست کردن با استایل‌های روزانه هم گزینه‌ی مناسبی است و می‌تواند درخشش خاصی به ظاهر شما ببخشد.

توجه کنید که MDV106 Duro از جمله مدل‌های دارای ایندکس شب‌نما بوده و در عین حال مجهز به موتور کوارتزی،‌ کرونوگراف دقیق، شیشه کریستال معدنی، بدنه و بند ساخته شده از متریال‌های باکیفیت و قفل استاندارد است.

۵. ساعت مچی عقربه‌ای مردانه کاسیو مدل EF-558DC-1AVUDF

ادیفایس یکی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین کالکشن‌های کاسیو است که صرفاً بر روی تولید ساعت‌های مردانه زیبا و ظریف با کارآیی بالا تمرکز دارد. EF-558DC-1AVUDF یکی از بهترین مدل های کاسیو از این کالکشن است که به خاطر تقویم چندتایی، صفحه چند لایه، نمایش زمان جهانی، شارژ خورشیدی، شیشه از جنس کریستال معدنی، موتور کوارتزی و مواردی از این دست توانسته توجه آقایان خوش‌پوش زیادی را در سراسر نقاط دنیا به خود جلب کند.

معرفی بهترین ساعت های کاسیو زنانه

کاسیو در زمینه‌ی تولید بهترین ساعت‌های زنانه هم فعالیت کرده و با تولید مدل‌های زیبا با تنوع بالا و عرضه‌ی آن‌ها به بازار توانسته توجه خانم‌های خوش‌تیپ را که برای موقعیت‌های مختلف به دنبال خرید یک ساعت زیبا و بادوام هستند، به خود جلب کند. تعدادی از بهترین مدل‌های زنانه این برند شامل موارد زیر است:

سیکو

۱. ساعت مچی زنانه کاسیو شین مدل  SHE-4551PGM-4AUDF

مدل SHE-4551PGM-4AUDF یکی از بهترین ساعت های کاسیو است که طراحی آن از گلبرگ‌های گل الهام گرفته شده و درخشش خاصی به آن بخشیده است. برای اینکه برگ‌های کنار گل‌های موجود در صفحه واقعی‌تر به نظر برسند، از رنگ‌های تیره‌تر برای چاپ آن‌ها استفاده شده است. از دیگر مشخصات این مدل فوق‌العاده خاص و زیبا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کریستال یاقوت کبود مقاوم در برابر خراش

شفافیت بسیار بالا

خواندن آسان

مقاومت تا عمق ۵۰ متری آب

ظاهری متالیک و پیچیده

۲. ساعت مچی زنانه کاسیو بیبی جی مدل BSA-B100CS-3ADR

یکی از بهترین ساعت های اسپرت کاسیو مدل BSA-B100CS-3ADR از کالکشن بیبی جی این برند است. همان‌طور که از ظاهر این مدل‌ها مشخص است در حقیقت این کالکشن بخش زنانه ساعت‌های جی‌شاک بوده و هدف اصلی عرضه‌ی آن‌ها به بازار حمایت از بانوان پرجنب‌وجوش و فعال است. این مدل بهترین انتخاب برای افرادی است که می‌خواهند ساعت را به موبایل خود متصل کرده و با استفاده از آن فعالیت‌های روزانه و ورزشی خود را پیگیری کنند.

رنگ‌های پاستلی به کار رفته در این سری همان‌چیزی است که بانوان شیک‌پوش برای ست کردن با استایل‌های گوناگون خود نیاز دارند. نکته‌ی دیگری که باید در نظر بگیرید مقاومت مدل BSA-B100CS-3ADR تا عمق ۱۰۰ متری در برابر آب و وجود یک یادآور در آن است که مانع زیاد نشستن شما می‌شود.

۳. ساعت مچی زنانه کاسیو بیبی جی مدل BGA-280-1ADR

یکی دیگر از زیباترین مدل‌های کالکشن بیبی جی برند کاسیو که ظاهری کاملاً اسپرت دارد،‌ مدل BGA-280-1ADR است که به راحتی با استایل‌های کژوال شما ست می‌شود. طراحی ورزشی این ساعت به همراه قاب گرد و مقاوم آن در برابر ضربه، نمایشگر دیجیتال – آنالوگ، مقاومت تا عمق ۱۰۰ متری در برابر آب و امکانات گوناگون شامل تقویم، کرونوگراف، تایمر شمارش معکوس، نور پشت صفحه و مواردی از این دست BGA-280-1ADR را به یکی از ایده‌آل‌ترین مدل‌ها برای هدیه‌دادن به بانوان عاشق ورزش و باشگاه تبدیل می‌کند.

۴. ساعت مچی زنانه کاسیو شین مدل SHE-4547GL-3AUDF

کالکشن شین متشکل از بهترین ساعت های کاسیو زنانه با طراحی ظریف و مدرن است که قابلیت استفاده‌ی روزمره و موقعیت‌های نیمه‌رسمی را دارا هستند. مدل SHE-4547GL-3AUDF این کالکشن ظاهری کلاسیک با صفحه‌ای دو رنگ به همراه بافت‌های متضاد دارد که در همان نگاه اول توجهات را به خود جلب می‌کند.

از دیگر نکات قابل توجه در طراحی این مدل می‌توان به کریستال اضافی به کار رفته در موقعیت ساعت ۷ و نمایشگر تاریخ دایره‌ای شکل در موقعیت ساعت ۶ اشاره کرد که به زیبایی آن افزوده‌اند. سایر مشخصات SHE-4547GL-3AUDF شامل موارد زیر است:

کریستال یاقوت کبود مقاوم در برابر خراش

مقاومت تا عمیق ۵۰ متری آب

قاب دایره‌ای شکل طلایی

۵. ساعت مچی زنانه کاسیو بیبی جی مدل BA-110XRG-1ADR

یکی دیگر از بهترین ساعت های کاسیو از کالکشن بیبی جی مخصوص بانوان مدل BA-110XRG-1ADR است که به خاطر ظاهر جذاب و چشم‌گیر طرفداران خاص خود را دارد. در این مدل می‌توانید از ترکیب طراحی ظریف در کنار عملکردی فوق‌العاده و امکانات و ویژگی‌های خاص شامل کرنومتر، مقاومت در برابر شوک و ضد آب بودن تا عمق ۱۰۰ متری لذت ببرید.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما