این دستبند شیک ویژه خانم های باکلاس و مد روز است + عکس

طلا و جواهر اقتصاد 100: برند جواهرات پاندورا محصولات مختلفی تولید کرده است. محصولاتی که کیفیت، زیبایی، خلاقیت را در خود جای داده اند. اما، آنچه پاندورا را معروف کرده است، تولید دستبندهای مدل چارم سفارشی، حلقه، کوشواره، گردنبند و اکنون ساعت‌های سفارشی است.

این دستبند شیک ویژه خانم های باکلاس و مد روز است + عکس

دستبند پاندورا چیست؟

سفارشی بودن محصول، به خریدار این امکان را می‌دهد تا جواهری که همیشه در رویای خودش طراحی می‌کرده است را بپوشد. در ادامه سعی می‌کنیم بیشتر درباره پاندورا و تاریخچه آن، اینکه دستبند پاندورا چیست و چرا طرفدار دارد و معرفی برند پاندورا و محصولاتش بپردازیم. 

پاندورا

پاندورا PANDORA، برندی دانمارکی است که در حوزه جواهرات فعالیت می کند. درباره پاندورا و تاریخچه پاندورا می توان گفت که این برند در سال 1982 توسط پر انولدسن (Per Enevoldsen) تاسیس شد. در ابتدا شرکت پاندورا یک شرکت طلا و جواهر خانوادگی بود که در کپنهاگ پایتخت کشور دانمارک پایه گذاری شد. اما، با گذشت زمان، این شرکت در تایلند نیز شعبه‌ای باز کرد. اگرچه که محصولاتش را به کل دنیا ارسال می‌کند و بیش از 6700 نقطه فروش دارد. اما، به صورت فیزیکی تنها دو سایت تولید جواهر در کل جهان دارد. برند پاندورا در تایلند همچنان پابرجا است و ایده هزینه تولید پایین و زنجیره تامین کارآمد را راس کارش قرار داده است. این ایده منجر به تولید جواهرات مقرون به صرفه و دست ساز برای بازار انبوه شده است. در نتیجه، این برند را با افزایش فروش روبرو کرده است. پاندورا بعد از کارتیر و تیفانی، مقام سومین کمپانی بزرگ جواهرات در دنیا را از آن خود کرده است. به‌طوری که در سال 2011 به طور میانگین، در هر ثانبه بیش از یک قطعه از جواهرات پاندورا به فروش می رسید. در ادامه، در بین محصولات پاندورا، علت محبوبیت دستبندهای این مجموعه را بررسی می کنیم و به این سوال که دستبند پاندورا چیست جواب خواهیم داد. دستبند پاندورا را می توانید با یک دستبند چرم ساده ست کنید.

دستبند چارم پاندورا یکی از محبوب ترین انواع محصولات برند پاندورا است. اما، چیزهای روی دستبند پاندورا چه نام دارند؟ قبل از پاسخ به این سوال ابتدا باید بدانید که مدل دستبندهای پاندورا از نوع دستبند چارم است. دستبند چارم به دستبندهایی گفته می شود که آویزهای تزیینی شخصی یا انواع نگین با طرح های مورد علاقه فرد روی دستبند قرار می گیرد و آن را تزیین می کند. درست مثل آویزی که نشان ماه تولد فرد است و به دستبند آویزان است. یا به طور مثال، حرف اول از نام شخص مورد علاقه، والدینش، فرزندش، حیوان خانگی یا هر چیز دیگری روی آویز  حک شده است. دستبند پاندورا چیست؟ دستبندی است که آویزهای آن سفارشی و شخصی سازی شده است. بنابراین، آنچه روی دستبند چارم است به آویز یا نگین معروف است. بیشترین فلزی که پاندورا در تهیه انواع محصولاتش استفاده می کند فلز نقره است که می‌توانید سرویس نقره ای متشکل از محصولات پاندورا تهیه کنید. از فلزی چون استیل در ساخت بخش هایی از جواهر که نیاز هست دوام بالایی داشته باشد مانند قسمت قفل آن استفاده می کنند. دستبند پاندورا استیل نیز یکی دیگر از محصولات این برند است که قیمت مناسبی نیز دارد.

چگونه دستبند پاندورا اصل را از بدل تشخیص دهیم؟

همیشه در بازار در کنار محصول اصل و اولیه، شرکت هایی وجود دارند که محصولی کپی از حالت اصل را ارائه می دهند. محصولی که گاهی حتی برای خود جواهر فروش نیز  قابل تشخیص نیست. برای تشخیص دستبند پاندورا اصل ابتدا باید بدانید که برند پاندورا تمامی محصولاتش را با مارک مخصوص خودش تولید می کند. مارک استانداردی که برند پاندورا روی محصولاتش استفاده می کند، « ALE» است. البته، از این مارک در زیورآلات در ابعاد کوچک استفاده نمی کند. اما، این موضوع نیز نمی تواند دلیل مستدلی بر اثبات اصل بودن این محصول داشته باشد. چرا که ممکن است این بخش نیز کپی شود. دلیل دیگر این است که پاندورا محصولی چون دستبند پاندورا نقره اش را از نقره استرلینگ تهیه می کند. طلای استفاده شده در دستبندهای پاندورا از طلای 14 یا 18 عیار به همراه انواع سنگ قیمتی، شیشه و مروارید تهیه شده است.

مجموعه محصولات پاندورا شامل چه المان هایی است؟

پاندورا برندی است که سعی می کند محصولاتی با قیمت مناسب تهیه کند تا بازار فروش بیشتری را پوشش دهد. گردنبند نقره پاندرا یکی از محصولات این برند است که از بهترین نقره تهیه شده است. گردنبند نقره زنانه پاندورا در حالت ها و طرح هایی چون گردنبند زنجیری، گردنبند زنجیری کابلی کلاسیک، ست قلب و بسیاری دیگر از محصولات متنوع است. این برند تنها در زمینه بانوان فعالیت ندارد. بلکه، زیورآلات مختلفی را برای آقایان نیز اختصاص داده است. از بین این محصولات متنوع می توان به دستبند پاندورا مردانه اشاره کرد که طرح بسیار جالبی دارد. دستبند النگویی پاندورا چیزی شبیه به دستبد لاو کارتیر است. اما تفاوت های ظاهری بسیاری نیز در عین شباهت باهم دارند.

برای خرید دستبند پاندورا می توانید آویزهای مورد علاقه تان را در بین محصولات این شرکت بیابید. دستبند چارم پاندورا پر طرفدارترین محصول دخترانه یا زنانه این برند است. می توانید این دستبند را با محصولات دیگری ست کنید. برای تهیه آن فروشگاه نوا استایل نمونه خوبی برای انتخاب است.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما